Budynek przy Alei Marszałka Piłsudskiego 52/54 Budynek przy ul. 10 Lutego 24 Inne komórki mieszczące się poza główną siedzibą Urzędu Miasta Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Gdyni? Budynek przy Alei Marszałka Piłsudskiego 52/54 fot. Przemysław KozłowskiGłówna siedziba Urzędu Miasta Gdyni znajduje się w budynku przy Alei Marszałka Piłsudskiego 52/54. W tym budynku urzędu świadczone są usługi z zakresu budownictwa, geodezji, komunikacji oraz spraw obywatelskich. Można tu między innymi uzyskać pozwolenie na budowę i rozbiórkę, zezwolenie na realizację inwestycji drogowych. W Wydziale Spraw Obywatelskich można zarejestrować samochód, wymienić tablice rejestracyjne, odebrać prawo jazdy, odebrać lub zgłosić utratę dowodu osobistego oraz złożyć wniosek o wydanie nowego. Mieści się tu Urząd Stanu Cywilnego świadczący usługi związane z zawarcie małżeństwa czy rejestracją urodzeń i zgonów. Wydział Spraw Obywatelskich Urząd Stanu Cywilnego Budynek przy ul. 10 Lutego 24 fot. Karol StańczakW budynku przy ul. 10 Lutego 24 w Wydziale Spraw Społecznych można załatwić sprawy związane ze świadczeniami rodzinnymi, dodatkiem energetyczny i mieszkaniowym. Znajduję się tam inne wydziały takie jak: Wydział Środowiska, Wydział Ochrony Dziedzictwa oraz Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Inne komórki mieszczące się poza główną siedzibą Urzędu Miasta Część komórek urzędu mieści się poza tymi 2 siedzibami. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Gdyni: bip.um.gdynia.pl lub udzielane są przez Gdyńskie Centrum Kontaktu pod numerem telefonu 58 626-26-26. Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Gdyni? fot. Paweł KuklaŻeby załatwić sprawę w Urzędzie można napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Miasta GdyniAleja Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia lub przynieść pismo do kancelarii, gdzie można zostawić pisma i dokumenty. Dokumenty można również przesłać elektronicznie przez ePUAP oraz przez Platformę Cyfrowego Urzędu lub wysyłać wiadomość na adres e-mailowy umgdynia@gdynia.pl. Urząd otwarty jest w godzinach od 8.00 do 16.00 i w tym czasie można również przyjść i omówić sprawę z odpowiednim pracownikiem. Przed wizytą warto wejść na stronę internetową www.gdynia.pl i w karcie ”Dla Mieszkańców”, zakładce ”Sprawy do załatwienia” sprawdzić jakie dokumenty są potrzebne do jej załatwienia. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 58 626 26 26 w celu umówienia wizyty w urzędzie na konkretny termin. W przypadku w rejestracji pojazdów, prawa jazdy, dowodów osobistych, ewidencji ludności oraz urzędu stanu cywilnego na stronie rezerwacje.um.gdynia.pl dostępny jest formularz internetowej rezerwacji wizyt. Mieszkańcy posiadający ważne karty mieszkańca przy rezerwacji internetowej, mogą skorzystać z oddzielnej puli rezerwacyjnej i umawiać wizyty z tygodniowym wyprzedzeniem, a nie miesięcznym. Do pobrania ETR - informacja o zakresie działalności Urzędu Miasta Gdyni pdf3800kb Informacja o zakresie działalności Urzędu Miasta Gdyni - plik odczytywalny maszynowo pdf28kb Kontakt umgdynia@gdynia.pl 58 626-26-26 Opublikowano: 06.10.2021 14:47 Autor: Paweł Jałoszewski (pawel.jaloszewski@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 15.01.2025 09:48 Zmodyfikował: Paweł Jałoszewski