Laboratorium Innowacji Społecznych zaprasza na szkolenie z zakresu promocji dla autorów i autorek projektów zgłoszonych do głosowania w Gdyńskim Budżecie Obywatelskim. W szkoleniu mogą uczestniczyć także osoby, których projekty nie zostały zakwalifikowane.Na spotkaniu uczestnicy dowiedzą się, jak mówić o swoim projekcie, żeby jak najwięcej osób na niego zagłosowało. Zostaną omówione:- podstawy autoprezentacji (jak rozmawiać z sąsiadami, żeby zachęcić ich do głosowania),- skuteczne i zgodne z prawem plakatowanie i rozdawanie ulotek,- promocja w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem popularnych obecnie, krótkich filmów kręconych telefonem,- przykłady niestandardowych akcji promocyjnych w przestrzeni miejskiej. Program szkolenia został przygotowany tak, aby osoby o różnym stopniu zaawansowania i wiedzy o promocji, mogły z niego skorzystać. Miejsce: Sala Morska, budynek nr III Pomorskiego Parku Naukowo-TechnologicznegoCzas szkolenia: 1,5 godziny Prowadzenie: JUSTYNA ŁUKASIK-RUSSEK - od ośmiu lat prowadzi firmę Warsztat PR, która świadczy usługi z zakresu marketingu, public relations i mediów społecznościowych. Jej pasją jest wymyślanie nieszablonowych projektów, tworzenie wciągających tekstów oraz nowe formy przekazu. Podczas spotkania zdradzi tajniki pracy marketingowca i podpowie co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój projekt, nie tylko w Internecie! Prywatnie miłośniczka podróży do Norwegii, gdzie ukochaną zimę może znaleźć nawet w środku lata! Opublikowano: 07.06.2018 11:48 Autor: Dorota Nelke (dorota.nelke@gdynia.pl)