PKO Gdynia Półmaraton 2025 – zmiany w organizacji ruchu
Wydarzenia inne

Spotkanie Online: Moda. Skrojona na miarę nowych czasów

Spotkanie Online: Moda. Skrojona na miarę nowych czasów 7.05.2020

ikona Wydarzenie online - -

ikona Wydarzenia inne

ikona Wstęp wolny

Posłuchaj o wyjątkowych czasach światowego kryzysu oraz wielkiej niepewności w branży mody. 7 maja o godzinie 17:00 weź udział w spotkaniu online „Moda. Skrojona na miarę nowych czasów”. Wraz z Bartoszem Ladra - Elementy, Szymonem Machnikowskim - Vogue Polska i Magdalena Płonka CSR porozmawiamy o etycznej modzie w nowym kontekście. Dyskusję poprowadzi Dorota Cząstka.

Rejestracja na wydarzenie: https://bit.ly/34Z8XAF


Spotkamy się online, aby szybko reagować na obecne wydarzenia i podsumować bieżącą sytuację w branży. Zbadamy najświeższe tendencje oraz sektory tworzące nowe możliwości. Podsumujemy jak zmiany wpływają zarówno na strukturę rynku mody jak i zachowania konsumenckie. Dowiesz się jak w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości przetrwać kryzys i budować strategię swojej marki.

W gronie ekspertów porozmawiamy jak możemy zmienić świat mody na lepsze. Czy obecny kryzys możemy traktować jako szansę? W obliczu kryzysowej sytuacji jak nigdy dotąd ważne stają się aspekty społeczne i środowiskowe. Na znaczeniu wzrasta lokalności produkcji i transparentność marek. Pojawiają się również nowe zjawiska takie jak zaangażowanie czy budowanie poczucia wspólnoty wśród mniejszych firm. Zastanowimy się czy obecny kryzys przyspieszy zmiany reguły gry w branży, które należało wprowadzić już dawno i utrwali dobre tendencje, które wzmocnią rozwój #fashionsustainability.

Zastanów się razem z nami jak będzie wyglądał nowy porządek w branży i gdzie zaprowadzą nas nieuniknione zmiany.
#zostańwdomu, #stayhome #staysafe #webinar #online #panel #dyskusja #zrównoważona #moda #projektowanie #fashion #sustainability.

Rejestracja na wydarzenie: https://bit.ly/34Z8XAF

Dr Magdalena Płonka - autorka pierwszej książki w Polsce o odpowiedzialnej modzie: „Etyka w modzie - CSR w przemyśle odzieżowym”; jedyna doktorantka z CSR w modzie w kraju - teza napisana na IADE Creative University w Lizbonie pod okiem Prof. Jose Ferro- Camacho oraz obroniona przed komisją przewodzoną przez słynną prof. Sandy Black z London Collage of Fashion; projektantka ubioru (tytuł magistra na łódzkiej ASP), a także Biegły Sądowy w Sądzie Okręgowym w Warszawie. Panelistka Ghent Global Fashion Conference, stypendystka Lion’s Club, zdobywczyni laurów dla projektanta w konkursach Złota Nitka, Srebrna Pętelka. Zaliczona do 100 najbardziej wpływowych kobiet przez magazyn „Pani”, publicystka oraz visiting profesor na uczelniach zagranicznych oraz krajowych, w tym w warszawskiej Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Od 20 lat Członkini Pracowni na rzecz Wszystkich Istot.

Szymon Machnikowski - dyrektor PR i Marketingu Vogue Polska, odpowiedzialny za całość działań promocyjnych, eventowych, Public Relations oraz launch brandu na polskim rynku. Wcześniej między innymi Country Manager w szwedzkiej agencji Polhem PR, Brand Marketing Manager Eastern Europe marki Levi's. Karierę zawodową rozpoczynał jako redaktor mody i producent sesji zdjęciowych, pracując zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Prywatnie zapalony podróżnik.

Bartosz Ladra - współzałożyciel marki, strateg biznesu. Z wykształcenia prawnik, z zamiłowania biznesmen. Po kilku latach spędzonych w kancelariach bez żalu porzucił prawniczą karierę i postanowił zostać przedsiębiorcą. Jako dziecko kochał budować z klocków lego, w wieku nastoletnim budował wirtualne miasta w grach komputerowych, po to żeby w wieku dorosłym realizować swoje pasje budując organizacje non profit oraz firmy, które będą miały pozytywny wpływ na świat. W Elementy odpowiada za działania biznesowe i operacyjne.

Dorota Cząstka - ekonomistka z wykształcenia, na co dzień prezes studia kreatywnego HIDAY. Na swoim koncie ma kilkuletnią współpracę zarówno z największymi galeriami handlowymi, takimi jak Galeria Bałtycka, czy Galeria Kaskada, jak i mniejszymi markami, jak gdyńska marka torebek Mana Mana.

Organizatorka i pomysłodawczyni projektu GDYNIA KREATYWNA organizowanego wspólnie z Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz PROJEKTU MODA, który tworzy wspólnie z Centrum Designu Gdynia. Kocha zmiany i z odwagą patrzy w przyszłość, starając się codziennie, aby jej działalność stanowiła wartość dla społeczności.

kiedy? 7 maja 2020 | godz. 17:00 – 19:00
organizator: PPNT Gdynia | Centrum Designu
partner: HIDAY
patroni medialni: Trojmiasto.pl, Prestiż Magazyn Trójmiejski, Linia

  • ikonaOpublikowano: 28.04.2020 09:57
  • ikona

    Autor: Weronika Rozbicka (w.rozbicka@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 28.04.2020 09:58
  • ikonaZmodyfikował: Weronika Rozbicka
ikona