PKO Gdynia Półmaraton 2025 – zmiany w organizacji ruchu
Wydarzenia inne

Projektowanie gier imprezowych

Projektowanie gier

ikona Laboratorium Innowacji Społecznych - Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98

ikona Wydarzenia inne

ikona Wstęp wolny

Większość gier zaprojektowana jest dla kilku graczy. Na rynku jest stosunkowo niewiele tytułów przeznaczonych dla sześciu i więcej osób. W trakcie zajęć zostaną zaprezentowane przyczyny takiego stanu rzeczy, a uczestnicy spróbują zaprojektować własną grę i sprostać wyzwaniom, jakie przed twórcą stawia ten gatunek gier.

Obowiązują zapisy: m.sarnowska@lis.gdynia.pl

O projekcie:
Celem projektu jest promocja i popularyzacja gier i zaprezentowanie ich jako narzędzia służącego nie tylko rozrywce, ale również edukacji i działaniu prospołecznemu, dzięki projektowanie ich zgodnie z trendem serious games. Zajęcia odbywające się w ramach całego cyklu będą składać się z części teoretycznej, wykładowej i praktycznej, warsztatowej, realizując w ten sposób postulaty edukacyjne metody uczenia się poprzez działanie.

O programie:
Program całego cyklu został tak ułożony, aby umożliwić uczestnikom udział w dowolnie wybranych warsztatach. Cały program dzieli się na trzy części a każde spotkanie będzie dotyczyć będzie osobnego tematu i stanowić zamkniętą całość. Wiedza przekazywana podczas kolejnych warsztatów przyda się podczas następnych, ale nie będzie ona niezbędna do wykonywania prezentowanych podczas ich trwania zadań. Dzięki takiej strukturze uczestnicy będą mogli brać udział w tych zajęciach, które ich interesują oraz dołączyć do grupy w dowolnym momencie.

O prowadzącym zajęcia:

Piotr Milewski - projektant gier, wykładowca na specjalności Gamedec Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Autor kilkudziesięciu larpów, gier miejskich, planszowych i karcianych. Organizator festiwali gier (2007 - 14 Hardkon, 2016 - Dramhaven), warsztatów a od jesieni 2014 roku współtwórca larpowej sceny BlackBox 3City. Dwukrotnie nagrodzony w konkursie Złote Maski za najlepszy scenariusz larpu. Autor artykułów, prelekcji i prezentacji o projektowaniu gier, redaktor działu larpowego magazynu "Magia i miecz" oraz publikacji "Nasiona, Drzewa Ogrody" o historii larpowania w Polsce. Żegluje w wolnych chwilach, czyli niezmiernie rzadko.

  • ikonaOpublikowano: 07.06.2018 08:30
  • ikona

    Autor: Dorota Nelke (dorota.nelke@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 07.06.2018 12:20
  • ikonaZmodyfikował: Dorota Nelke
ikona