"Jak pisać, by czytali i publikowali?", czyli co zrobić, by nasz przekaz był angażujący. Zapraszamy na bezpłatne szkolenie w ramach projektu "Gdyńska Firma Rodzinna". Kiedy? 25 listopada 2022, godz. 11:00 - 16:30Miejsce: UrbanLab Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98 81-451 Gdynia, budynek IV (rotunda) Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego (wejście od ul. Stryjskiej/ od Redłowo SKM)Szkolenie poprowadzą: Magdalena Skorupka-Kaczmarek i Ania Mizera Nowicka Czas szkolenia: około 5 godz. + przerwaChwytliwy tytuł, angażujący wstęp i kilka ciekawostek. Jeśli komunikat ma być skuteczny, czyli opublikowany, musimy nauczyć się tworzyć przyjazne, zrozumiałe i kreatywne teksty. Podczas szkolenia nauczysz się budować przekonujący i profesjonalny tekst. Szkolenie, jak pisać to: analiza potrzeb nadawcy i odbiorcy wskazówki i wzory jak dobrze pisać jakie błędy są popełniane najczęściej czego się wystrzegać, a co przyciągnie uwagę odbiorcy budujemy skuteczny komunikat - ćwiczenia warsztatowe jak zbudować bazę mediów i interesariuszy autoryzujemy i prostujemy - czy warto? komunikat kryzysowy i oświadczenie kryzysowe Inny styl sprawdzi się na portalach społecznościowych, w broszurze informacyjnej albo na stronie internetowej. Jaki? Podpowiemy. Szkolenie poprowadzą: Magdalena Skorupka-KaczmarekCEO firmy komunikacyjno-doradczej KomunikujMY. Przez 20 lat pracowała jako dziennikarka prasowa, radiowa i telewizyjna m.in. w TV Canal +, TVP, radiowej Trójce czy Radiu Katowice. Była rzeczniczką prasową prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, współtworzyła kampanie wyborcze oraz prowadziła gale i konferencje. Jej pasją jest budowa wizerunku osób i firm. Dodatkowo uczy dziennikarstwa studentów Uniwersytetu Gdańskiego oraz zarządzania projektami budowlanymi na Politechnice Gdańskiej.Ania Mizera Nowicka Dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem w Polska Press. Jej artykuły i wywiady przez lata ukazywały się w Dzienniku Bałtyckim, na portalu Naszemiasto.pl i w wielu dziennikach regionalnych. Współtworzyła Centrum Kompetencyjne ds. Edukacji. Brała udział w działaniach marketingowych Polska Press, m.in. w plebiscytach. W KomunikujMY odpowiada za wizerunek Klientów z obszaru infrastruktury i samorządu. Zajmuje się kontaktami z mediami oraz komunikacją w mediach społecznościowych.Szkolenie jest bezpłatne. Obowiązują zapisy. Opublikowano: 16.11.2022 09:05 Autor: Paweł Jałoszewski (pawel.jaloszewski@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 16.11.2022 09:06 Zmodyfikował: Paweł Jałoszewski