Bloggers Camp to weekendowy maraton warsztatów, które pomogą Ci określić idealnego odbiorcę, zaprojektować idealną strategię, zwiększyć statystyki i grono czytelników Twojego bloga. Jeśli publikujesz treści i marzysz o tym, by zmienić to w dobrze prosperujący biznes – koniecznie zapisz się na Bloggers Camp!Wstęp: wolny, wymagana rejestracja: www.evenea.pl/event/bloggerscampCzekają Cię dwa dni intensywnej pracy nad własnym blogiem od A do Z – poznasz narzędzia kreatywności, które ułatwią Ci tworzenie w chwilach twórczego zastoju, a także podstawy prawa autorskiego. Określisz typ swojej marki, idealnego czytelnika i zaprojektujesz strategię komunikacji z odbiorcami, co ułatwi Ci wybór mediów społecznościowych, w których możesz się promować. Dowiesz się również, jak pisać, żeby algorytmy Google polubiły Twoje wpisy, co warto analizować w Google Analytics i jak stworzyć pierwszą reklamę w menedżerze reklam na Facebooku.Czego się dowiesz? Jaka jest tożsamość Twojej marki? Jak wykorzystać archetyp marki do projektowania strategii komunikacji? Jak znaleźć swojego idealnego czytelnika? W jakich mediach społecznościowych się promować? Skąd wziąć legalne zdjęcia na swoją stronę? Jak stworzyć reklamę na FB? Jak pisać, by lepiej pozycjonować swoją stronę w Google? Co warto analizować w Google Analytics? Czym są lejki marketingowe i jak to wykorzystać? Dla kogo?Bloggers Camp skierowany jest przede wszystkim do początkujących twórców treści, którzy publikują je online, ale na warsztaty zapraszamy również wszystkich przedsiębiorców i pracowników, którzy wykorzystują blogowanie do promowania swoich firm.Warsztaty poprowadzą:Katarzyna Szwed – absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, słuchaczka studiów podyplomowych Prawa Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, adwokatka wpisana na listę Pomorskiej Izby Adwokackiej. Doradza w zakresie prawa cywilnego i gospodarczego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa nowych technologii, prawa konkurencji, a także w zakresie prawa własności intelektualnej – wynalazków, wzorów przemysłowych, znaków towarowych, prawa autorskiego, know-how i tajemnic przedsiębiorstw.Karolina Wenskowska – koordynuje spotkania dla początkujących przedsiębiorców w Strefie Marki, gdzie poruszane są tematy marketingu, identyfikacji wizualnej, a także warsztaty dla studentów. Jak na absolwentkę bohemistyki i dyplomacji publicznej przystało wierzy, że każdy kryzys można rozwiązać odpowiednią dozą czeskiego humoru.Agata Ciesielska – moderatorka design thinking, edukatorka i pasjonatka marketingu treści. Wiedzę zdobywała między innymi na kursach i warsztatach prowadzonych przez IDEO U, Design Thinking Institute oraz Concordia Design. Od wielu lat prowadzi autorskie warsztaty dla dorosłych i dzieci we współpracy z instytucjami kultury i jednostkami miejskimi. W ramach Strefy Startup koordynuje organizację wydarzeń dotyczących projektowania usług oraz marketingu, prowadzi prelekcje i warsztaty z tematów service design, marketingu treści i tworzenia materiałów graficznych. Nie lubi się nudzić, uwielbia się uczyć i zawsze jest w trakcie czytania jakiejś książki o marketingu.Dawid Czoska – praktyk marketingu internetowego. Od 5 lat zwiększa przychody małych i średnich firm, wykorzystując reklamy na Facebooku oraz w Google. Jako szkoleniowiec prowadzi 3-dniowe szkolenia ze strategii e-marketingowej, reklam na Facebooku oraz w Google Ads. Występował też na branżowych wydarzeniach, takich jak Czwartek Social Media czy Crash Mondays. Prywatnie szczęśliwy mąż i zapalony sportowiec.Maciej Ciesielski – Od 9 lat zajmuje się marketingiem internetowym i przez ten czas obsłużył ponad 3,5 tysiąca kampanii reklamowych w prawie wszystkich możliwych branżach. Obecnie współpracujcie agencji Imaggo, zajmującej się pomocą firmą w pozyskiwaniu klientów w InternecieHarmonogram:Sobota, 08.02, 9:00 – 18:009:00 – 10:30 Które obrazki będą na legalu? – Katarzyna Szwed10.45 – 12:15 Archetyp marki dla bloga – Karolina Wenskowska12:45 – 14:15 Social media kit – Karolina Wenskowska14:30 – 15:30 Kim jest twój idealny czytelnik? – Agata Ciesielska15:45 – 17:45 Skąd brać pomysły, kiedy już nie masz pomysłów? – Agata CiesielskaNiedziela, 09.02, 9:00 – 16:009:00 – 12:00 FB Ads – menedżer reklam dla blogera krok po kroku – Dawid Czoska12:30 – 16:00 – Maciej Ciesielski– Jak pisać bloga żeby Google go lubiło oraz naturalny link building dla blogerów – SEO pakiet dla blogera– Analityka najkrótszą drogą zwielokrotnienia przychodów z bloga – możliwości w oparciu o case study– Odczarowujemy lejki marketingowe – czyli technika stosowane przez największe firmy na świecie w rozmiarze dla blogera Opublikowano: 24.01.2020 13:26 Autor: Weronika Rozbicka (w.rozbicka@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 24.01.2020 13:27 Zmodyfikował: Weronika Rozbicka