Społeczeństwo

Bonifikaty dla odbiorców ciepła w Gdyni

Lutowa awaria pozbawiła wielu gdynian wody i ogrzewania, jednak dzięki wspólnym wysiłkom wielu podmitów i instytucji sytuacja została opanowana (fot. unsplash.com)

Lutowa awaria pozbawiła wielu gdynian wody i ogrzewania, jednak dzięki wspólnym wysiłkom wielu podmitów i instytucji sytuacja została opanowana (fot. unsplash.com)

Zgodnie z zapowiedziami gdyńscy klienci firmy OPEC Sp. z o.o., którzy na skutek awarii sieci ciepłowniczej w dniach 11-15 lutego 2025 r. pozbawieni byli dostaw ciepła, mogą liczyć na bonifikatę zgodnie z obowiązującym prawem.


Indywidualne rozliczenie bonifikat nastąpi poprzez wystawienie odpowiedniej faktury korygującej do faktury za luty 2025 r. Korekty faktur wystawione zostaną w najszybszym możliwym terminie, po zakończonym procesie rozliczenia za luty.

Bonifikaty zostaną naliczone podmiotom, które mają podpisaną z OPEC umowę sprzedaży ciepła, a ich dalsze rozliczenie na poszczególnych mieszkańców będzie leżało w gestii administratora. Oznacza to, że osoby zamieszkujące obiekty wielorodzinne, takie jak bloki, otrzymają bonifikatę od podmiotu, który na ich rzecz dokonuje rozliczeń za ciepło.

Mając na uwadze niedogodności, przedsiębiorstwo dziękuje wszystkim za zrozumienie i wyrazy wsparcia, a zdobyte doświadczenie kadry stanowić będzie jeszcze większą determinację w podnoszeniu jakości usług ciepłowniczych - mówiła Iwona Kozłowska, rzecznik prasowy OPEC Sp. z o.o.

Przypomnijmy, że podczas trwania lutowej awarii sytuację koordynował Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Urzędu Miasta Gdyni, który był wspierany przez Straż Miejską, natomiast pracownicy OPEC niezwłocznie przystąpili do usuwania awarii. Już wtedy zapowiedziane zostały bonifikaty, na które będą mogli liczyć mieszkańcy naszego miasta.

  • ikonaOpublikowano: 05.03.2025 16:00
  • ikona

    Autor: Jakub Winiewski (jakub.winiewski@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 05.03.2025 16:01
  • ikonaZmodyfikował: Małgorzata Omachel - Kwidzińska
ikona