Jeśli skrót SD kojarzy ci się co najwyżej z kartami pamięci, to pora... poszerzyć swoje horyzonty! Service Design to jedna z branż przyszłości. Tego, jak funkcjonuje i jak się w niej odnaleźć będzie można dowiedzieć się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia. Jak rozpocząć proces zmian w organizacji, jaka jest rola projektanta w firmie, jak stworzyć zespół, gdy są ograniczone zasoby pracowników, czym się inspirować przy poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju - odpowiedzi na te pytania poszukamy w czasie dwudniowej konferencji SPEAK IN_SD, wypełnionej wiedzą i praktycznymi warsztatami.KIEDY: Uwaga! Nastapiła zmiana terminu: 6-7.10.2020 (środa, czwartek), w godz. 9:00-16:00GDZIE: PPNT Gdynia, budynek IIIWSTĘP: wolny, obowiązuje rejestracja przez stronę internetową Dzień 1. Początki (6.10.2020) Dzisiejszy sukces sprzedażowy zapewnia firmom nie tyle wyjątkowy produkt czy brak konkurencji, ale przede wszystkim niepowtarzalne doświadczenia użytkownika – te, które towarzyszą mu w trakcie, przed i po skorzystaniu z usługi. Dlatego dbanie o pozytywne doświadczenia użytkownika/ klienta staje się największą przewagą konkurencyjną. W jaki sposób zaprojektować zatem coś tak nieuchwytnego jak usługa i wrażenia?Projektowanie usług (service design) dąży do stworzenia usługi, która zapewni jak najlepsze doświadczenia użytkownikom, nie zapominając o efektywności ich świadczenia i potrzebach usługodawców. Ale wyróżniające się marki nie tylko odpowiadają na potrzeby swoich konsumentów, a wręcz włączają ich w współtworzenie rozwiązań.O projektowaniu doświadczeń warto pamiętać nie tylko w firmach usługowych. Firmy produkcyjne, by zyskać przewagę konkurencyjną i utrzymać się na rynku, również powinny rozszerzyć swoje myślenie o produkcie, obudowując go satysfakcjonującą dla klientów usługą. Na konferencji SPEAK IN_SD nie tylko zainspirujesz się wiedzą, słuchając ekspertów i praktyków, ale dowiesz się także , w jaki sposób wykorzystać te procesy w projektowaniu i wdrażaniu usług. Dla kogo? dla osób doświadczonych, ale też zupełnie początkujących dla tych, którzy już projektują lub dopiero przymierzają się do wprowadzenia zmian w swoich firmach, organizacjach lub instytucjach dla przedsiębiorców, badaczy i projektantów produktów i usług, dla pracowników startupów i dużych organizacji, studentów kierunków związanych z badaniami i projektowaniem dla wszystkich entuzjastów projektowania usług, którzy chcą uporządkować lub pogłębić swoją wiedzę Czego się dowiesz? jaka jest rola projektanta? jak zaczynać zmiany w organizacjach? jak wykorzystać trendy w swoim biznesie? jak budować zespoły, nawet gdy pracujesz w małym startupie? jakie są doświadczenia praktyków? jak poradzić sobie z oporem w organizacji? Dzień 2. Warsztaty (7.10.2020) CALL FOR PAPERS! Chcesz podzielić się swoją wiedzą w czasie drugiego dnia konferencji? Zgłoś się poprzez formularz na stronie internetowej: bit.ly/call-for-papers_SD Opublikowano: 09.03.2020 15:20 Autor: Redakcja portalu Gdynia.pl (wydz.komsp@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 26.03.2020 14:16 Zmodyfikował: Weronika Rozbicka