Gdynia Innowacyjna

Nauka, pomoc i wsparcie dla kreatywnych działań w Gdyni

 „Gdynia Kreatywna” to projekt wspierający przedsiębiorczość w obszarze sektorów kreatywnych w Gdyni (fot. Marcin Idczak)

„Gdynia Kreatywna” to projekt wspierający przedsiębiorczość w obszarze sektorów kreatywnych w Gdyni (fot. Marcin Idczak)

Aktywizacja i wsparcie osób planujących, rozpoczynających i prowadzących własny biznes w branży kreatywnej to jedne z głównych celów konferencji „Gdynia Kreatywna”. To także pomoc dla tych, którzy prowadzą lub chcą prowadzić tego typu działalność w naszym mieście.


Zorganizowana została w sobotę (26 października) w Konsulacie Kultury. „Gdynia Kreatywna” to projekt wspierający przedsiębiorczość w obszarze sektorów kreatywnych w Gdyni.

Jest to siódma odsłona tego projektu, który realizujemy od 2015 roku – wyjaśnia Dorota Cząstka, organizator wydarzenia. – Jest to konferencja dla branży kreatywnej, dla przedsiębiorców i dla osób, które chciałby założyć działalność gospodarczą w tej branży. Poruszamy kwestie związane z marketingiem, sprzedażą i promocją w social mediach. Ponadto rozmawiamy o trendach, które będą kształtowały naszą rzeczywistość w najbliższym czasie – dodaje.

 

 

Cieszymy się, że jest to kolejna, cykliczna impreza w Gdyni, która zagościła już na stałe w naszym mieście – mówi Bartłomiej Austen, wiceprezydent Gdyni. – Być kreatywnym, to być zdolnym do stworzenia czegoś nowego. Bardzo liczę, że tan dzisiejszy dzień, w którym bardzo wielu, wyjątkowych prelegentów, przewidziano wiele dyskusji, że to wszystko przysłuży się do wymyślenia czegoś zupełnie nowego – stwierdza.

Zaplanowano omówienie takich tematów, które są na ustach wszystkich związanych z branżą kreatywną, np. zmian, jakie niesie za sobą pokolenie Z czy wpływu TikToka i LinkedIna na świat social mediów. Można było dowiedzieć się, jak tworzyć efektywny content video i co już niedługo zmieni się w ustawodawstwie Unii Europejskiej na rzecz gospodarki o obiegu zamkniętym.
  
Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się m.in.: Jacek Kłosiński (doradca i szkoleniowiec w zakresie marketingu), Artur Próchnicki (lider działu digital marketingu marki CROPP), Maciej Martowicz vel CoachSamoZUO (niezależny konsultant biznesowy, w przeszłości współpracujący z markami takimi jak Pepsico, Pizza Hut/KFC, Cyfrowy Polsat, Renault Polska, Amplico Poland, MetLife, Warta S.A. i Eurotel S.A) czy Agnieszka Polkowska (projektantka, kuratorka designu i edukatora z tytułem doktora w dziedzinie projektowania).

Organizatorem konferencji jest miasto Gdynia.

  • ikonaOpublikowano: 26.10.2024 16:00
  • ikona

    Autor: Marcin Idczak (marcin.idczak@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 28.10.2024 16:01
  • ikonaZmodyfikował: Magdalena Czernek
ikona