„Jak z pomocą internetu rozwinąć organizację i dotrzeć do nowych odbiorców?” - to pytanie zadaje sobie z pewnością wielu przedsiębiorców. To jednocześnie nazwa bezpłatnego szkolenia dla praktyków biznesu, które powstało w ramach programu szkoleniowo–rozwojowego Firmy Jutra, uruchomionego przez Google wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju i Operatorem Chmury Krajowej. Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca, a do udziału w nim zachęca Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Pandemia koronawirusa boleśnie dotknęła wiele osób i przedsiębiorstw. Aby ratować swoje biznesy i przetrwać kryzys zdecydowały się one na przeniesienie swojej działalność do internetu. Wiele firm rozpoczęło gwałtowną cyfrową rewolucję. Szacuje się, że tylko w czasie pandemii powstało 1700 nowych sklepów internetowych, a kolejne kilkanaście tysięcy otworzyło się za pomocą serwisów aukcyjnych. Za tymi liczbami stoją przedsiębiorcy, którzy potrzebują szybkiego i kompleksowego wsparcia.Główną barierą dla większości firm, które już zaczęły działalność w internecie, bądź dopiero ją planują, jest brak wiedzy, umiejętności i narzędzi. Aby je zapewnić Google wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju i Operatorem Chmury Krajowej, uruchomił program szkoleniowo – rozwojowy Firmy Jutra. W ramach niego prowadzone jest właśnie szkolenie „Jak z pomocą internetu rozwinąć organizację i dotrzeć do nowych odbiorców?”. Zajęcia odbędą się 23 czerwca o godz. 11:00 na platformie Google Meet – Firmy Jutra. - Pandemia koronawirusa w sposób znaczący przyspieszyła transformację cyfrową, m.in. właśnie poprzez przesunięcie klientów do internetu. Pozyskiwanie nowych odbiorców dla naszych usług czy produktów to wymagające zadanie, w którym niełatwo o popełnienie drobnych, lecz znaczących błędów. W tej materii warto nieustannie poszerzać swoją wiedzę i korzystać z doświadczenia ekspertów. Google to marka sama w sobie. Firma nie od dziś wspiera przedsiębiorców dzięki szerokiej ofercie bezpłatnych narzędzi. Przekonaliśmy się już o tym w Gdyni przy okazji projektu Google Internetowe Rewolucje, który oferował bezpłatne wsparcie dla firm. Wykorzystanie wiedzy i doświadczenia takiego partnera to ogromna szansa zwłaszcza dla tych przedsiębiorców, dla których od powodzenia internetowej sprzedaży zależy dalszy los ich firmy – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni. Szkolenie skierowane jest do mikro, małych i średnich firm w Polsce, które planują rozwinąć lub rozpocząć sprzedaż w internecie. Aby się na nie zapisać, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Firmy Jutra.W ramach zajęć uczestnicy będą mogli poznać najważniejsze kwestie dotyczące internetowej sprzedaży, a zwłaszcza: jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania; co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas działań; co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą; jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę; jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać. Zajęcia poprowadzi Jakub Pustuła – certyfikowany specjalista ds. marketingu internetowego, doradca w programie Firmy Jutra. Od 2017 roku obsługuje firmy w zakresie analityki, pozycjonowania oraz prowadzenia kampanii w Google Ads. Posiada komplet certyfikatów Google Partners.Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników będzie mógł otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, a po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą Google.Więcej o szkoleniu i programie na stronie internetowej Firmy Jutra. Opublikowano: 11.06.2021 10:53 Autor: Paweł Kukla (p.kukla@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 11.06.2021 11:35 Zmodyfikował: Agnieszka Janowicz