Świat idzie do przodu, a gospodarka oparta na kreatywności powoli staje się faktem. 24 listopada w Muzeum Miasta Gdyni odbędzie się konferencja w ramach projektu Gdynia Kreatywna. Będzie to kopalnia wiedzy i inspiracji dla tych, którzy chcą działać lub już działają w branżach kreatywnych. Dla kogo jest Gdynia Kreatywna 4? - Dla osób przedsiębiorczych działających w obszarach kreatywnych. Dla przedsiębiorców prowadzących swoją firmę w branży kreatywnej, freelancerów, osób planujących swój biznes oraz tych, którzy szukają inspiracji. Podczas konferencji zostaną przedstawione aktualne tematy, zgodne z bieżącymi trendami i zapotrzebowaniem rynku. Chcemy wskazać w jakich nowych obszarach mogą poruszać się przedsiębiorcy w branży kreatywnej, a także wskazać na istotny trend jakim jest współpraca z freelancerami, posiadającymi swoje działalności gospodarcze – mówi Monika Antkowiak z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Organizatorzy nie zapomną także o social mediach, wskazując na nie, jako istotne narzędzie promocji firm z branży kreatywnej. Pojawi się temat o tym, jak pracując z jednego miejsca współpracować z firmami na całym świecie zgodnie z ideą "myśl globalnie, działaj lokalnie" oraz o przewadze konkurencyjnej działalności opartej na pasji i “design thinking”. - Chcemy sprawdzić, czy jest miejsce na rynku dla kolejnych firm w branży kreatywnej i poszukać tendencji, które będą stały u podstaw biznesu w przyszłości – dodaje Dorota Cząstka ze Studia Kreatywnego HIDAY, które w tym roku realizuje gdyński projekt. Tematy tegorocznej konferencji:- „Znaczenie brandingu dla małej firmy - czy od razu potrzebuję identyfikacji wizualnej” - Patryk Hardziej,- „Pozycjonowanie i reklama w Google dla małej firmy kreatywnej - wybór, czy obowiązek" - Łukasz Chołyst, - „Co dzisiaj oznacza luksus - Kreatywność jako istotny element rynku dóbr luksusowych" - Karolina Gadzimska, - „Rzecznik, czy ambasador marki - jak social media zmieniły branżę PR?" - Justyna Komorek, - „Jak oni kupują - o tym jak pokolenie Millenialsów wpływa na komunikację marek" - Joanna Skorupska, - „Czy potrzeba nam jeszcze więcej marek? Polska Moda wczoraj i dziś" - Harel i Michał Zaczyński, - „Jak wejść na światowy rynek mody tworząc w Polsce" - historia marki MISBHV - Patrycja Szklarczyk,- „Jak tworzyć markę, aby wyróżnić się na rynku" - panel dyskusyjny z udziałem zaproszonych gości.Harmonogram wydarzenia:9.00 - 9.50 - rejestracja9.50 - start wydarzenia10.00 - 17.30 - prelekcje zaproszonych gości10.00 - 16.00 - konsultacje biznesowe17.30 - 19.00 - panel dyskusyjny Do zobaczenia już 24.11.2018 (sobota) w godzinach 10.00-19.00 w Muzeum Miasta Gdyni.Udział w konferencji jest bezpłatny, obowiązują zapisy.Więcej informacji i zapisy na: www.gdyniaprzedsiębiorcza.pl, facebook.com/gdyniaprzedsiebiorcza. Opublikowano: 22.11.2018 13:00 Autor: Marta Jaszczerska-Zawadzka (m.jaszczerska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 22.11.2018 13:49 Zmodyfikował: Agnieszka Janowicz