Uroczysty finał konkursu „Ciepłolubnych” już za nami. W myśl maksymy „nauka przez zabawę” powstały kreatywne hasła, które zostaną wykorzystane do promowania miejskiej sieci ciepłowniczej. - Bardzo się cieszę, że młodzież tak aktywnie wzięła udział w zorganizowanym konkursie. To pokazuje, że podjęta przez miasto już ponad 20 lat temu decyzja, by dbać o środowisko, jest kontynuowana przez naszych młodych mieszkańców – mówi Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni ds. rozwoju - Będziemy robić wszystko, aby powietrze w Gdyni, nasz klimat, były jak najlepsze i to nie tylko dzisiaj, ale i za kilkanaście lat – podkreśla. Wiceprezydent Marek Łucyk wraz przedstawicielkami firm PGE Energia Ciepła - Emilią Szczerbą oraz OPEC - Dorotą Rajczyk-Gałkowską, mieli zaszczyt wręczyć nagrody laureatom tego inspirującego konkursu.Zwyciężyli twórcy następujących haseł:I miejsce: „Ciepło z serca, moc z energii", nagroda: Projektor Wanbo T6 Max - LED - Full HDII miejsce: „Ciepło systemowe, efektywne, szybkie, zdrowe”, nagroda: Rolki elektryczne Segway DriftIII miejsce: „Masz kopciucha? Może gaz? Zmień na msc - jeszcze masz czas!”, nagroda: Czytnik e-book Hasła promujące miejską sieć ciepłowniczą będą zwracać uwagę na zrównoważone i ekologiczne rozwiązania energetyczne Celem była inspiracja do tego, aby krzewić wśród młodzieży postawy proklimatyczne i szerzyć poziom wiedzy z dziedziny ekologii oraz ochrony środowiska. Opublikowano: 27.12.2023 12:42 Autor: Aleksandra Synak-Russjan (a.synak-russjan@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 27.12.2023 15:49 Zmodyfikował: Aleksandra Synak-Russjan