PKO Gdynia Półmaraton 2025 – zmiany w organizacji ruchu
Co nowego

Zwycięzcy konkursu "Gdyński Biznesplan 2009"

1 czerwca 2009 roku w Urzędzie Miasta Gdyni odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników VII edycji Konkursu „Gdyński Biznesplan 2009".

Konkurs został przeprowadzony w trzech etapach w terminie 2.01 - 01.06.2009. W etapie pierwszym uczestnicy Konkursu złożyli zgłoszenia udziału. W tym roku 305 osób wyraziło zainteresowanie konkursem i łącznie zgłoszono 281 pomysłów biznesowych. W etapie drugim uczestnicy odbyli bezpłatne szkolenia w zakresie prawidłowej konstrukcji biznesplanów, a następnie dostarczyli własne przygotowane biznesplany. W tym roku 93 osoby złożyły 68 gotowych biznesplanów, które zakwalifikowały się do etapu trzeciego. W trakcie etapu trzeciego członkowie Jury Konkursu wybrało finałową piętnastkę i spośród tych biznesplanów zostaną wyłonieni zwycięzcy tegorocznej edycji Konkursu.

Laureatami zostali:

I miejsce - Krystian LIDER oraz Jakub SŁAWIŃSKI z firmy SolDevelo za tworzenie oprogramowania i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dla innych firm programistycznych

II miejsce - Arkadiusz JANECZKO, Dagmara WILIŃSKA, Jan DOBKE, Krzysztof GRELIAK, Marta KWAŚNIK z firmy Sakkada Sp. z o.o. - Agencja Badawcza

III miejsce - Leszek MAZUR z firmy 3D Interactive Photo Light Box za urządzenie do interaktywnej prezentacji towarów na stronach internetowych

Wyróżnienia otrzymali:
- Maciej GRABOWSKI oraz Szymon TRĄBAŁA z Grabowski Sport Management
- Michał PLUTA z firmy Albinos za serwis i aranżacja akwariów słodkowodnych
- Artur KSIĄŻEK - Internetowy Dealer Usług
- Paweł ŚLAGOWSKI z firmy Soundesign.pl zajmującej się rozwojem muzyki komputerowej

Ponadto przyznano Nagrodę Specjalną firmie Deserlandia.pl - Cukiernia Internetowa (laureata II miejsca Konkursu w 2006 roku) ufundowaną przez NORDEA Bank Polska S.A. oraz Wyróżnienie Specjalne dla Pana Krzysztofa Cała za biznesplan „Essenceblue - otwarte systemy przetwarzania dokumentów w oparciu o model Cloud Computing" - rekomendacja Agencji Rozwoju Pomorza S.A.

Dla laureatów konkursu „Gdyński biznesplan" przewidziano wiele cennych nagród i form wsparcia ich pomysłu biznesowego, m.in. dla zwycięzcy konkursu:
• nieodpłatny semestr studiów MBA,
• bezpłatny kurs językowy Business English.
Nagrody rzeczowe - przydatne w biznesie - to: notebook z drukarką, notebook, telefon komórkowy z zestawem telekart. Pozostałe nagrody to: poręczenia kredytów, bezpłatna obsługa prawno-księgowa, pomoc w uzyskaniu pożyczki i zwolnienie z opłaty prowizyjnej, pożyczki dla osób niepełnosprawnych, status partnera w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym.

Przypomnijmy, że gdyński konkurs adresowany jest przede wszystkim do osób nie prowadzących działalności gospodarczej, ale także do osób już działających na rynku małych przedsiębiorstw. Nie ma żadnej bariery wiekowej dla uczestników konkursu. Idea konkursu sprowadza się do umożliwienia wprowadzenia w życie własnego pomysłu biznesowego na konkretną działalność gospodarczą. Konkurs ma wesprzeć indywidualną przedsiębiorczość jego uczestników w zakresie samorealizacji na rynku pracy, pomóc w redukcji stopy bezrobocia. Warto wspomnieć, że w tegorocznej edycji konkursu najwięcej uczestników pochodziło z Gdyni, ale również z m.in. Wejherowa, Krakowa, Torunia czy... Luksemburga! Zatem można powiedzieć, że gdyński konkurs stał się międzynarodowy...

Ale nie tylko...
Duch przedsiębiorczości drzemie w każdym, czego dowiódł fakt, że najstarszym uczestnikiem tegorocznej edycji była 65-letnia osoba, najmłodszym 18-latek, a średnia wieku to 20-30 lat. 55% uczestników miało wyższe wykształcenie. Zgłoszono 281 projektów biznesplanów, z czego 23 dotyczyły produkcji (rzemiosła), usług 218 oraz 40 z sektora handlowego. Ogółem, w latach 2003-2009 w konkursie Gdyński Biznesplan wzięło udział 1347 osób oraz przygotowano 1299 projektów biznesowych.

Wszystko o Konkursie: Gdyński Biznesplan

gdyński biznesplan 2009_laureaci
Biznesplan2009_I nagroda_laureaci
Biznesplan2009_I nagroda
Biznesplan2009_II nagroda Biznesplan2009_III nagroda
Biznesplan2009_wyróżnienie Biznesplan2009_wyróżnienie2
biznesplan 2009_Książek Biznesplan2009_wyróżnienie3
biznesplan 2009_Deserlandia
biznesplan 2009_K.Cała
fot. Sylwia Szumielewicz i Paweł Lewinowicz
  
  
  
  

ikona

Najnowsze