Tylko niespełna miesiąc pozostał na rozliczenie PIT-u. O tym, że najwyższa pora dopełnić podatkowych obowiązków i rozliczyć się z fiskusem, będą w najbliższych tygodniach przypominać kolejne elementy miejskiej kampanii „Rozlicz PIT w Gdyni”. W Centrum Riviera w połowie kwietnia będzie można z bliska obejrzeć główną nagrodę w loterii, a punkty informacyjne w obiektach handlowych pomogą przejść m.in. przez rejestrację uczestników. Miejska kampania nabiera rozpędu Warto pamiętać, aby rozliczyć się #wGdyni Punkty w centrach rozwieją wątpliwości Nagroda będzie zachęcać w Rivierze Miejska kampania nabiera rozpędu Przypomnijmy: niemal od samego początku, gdy ruszyły tegoroczne podatkowe rozliczenia, wystartowały też pierwsze działania zachęcające do rozliczenia PIT-u w Gdyni i wzięcia udziału w loterii z nagrodami. W połowie lutego ogłoszono kolejną edycję akcji „Rozlicz PIT w Gdyni”, która przez kilka lat zdążyła dobrze przyjąć się wśród gdynian, a także – co najważniejsze – skutecznie zachęca nowych mieszkańców do rozliczania się w swoim nowym mieście.W tym roku do spróbowania swoich sił w loterii szczególnie zachęcają nagrody, bo po raz pierwszy gdynianie będą mogli wygrać aż dwa samochody osobowe. Znamy już szczegóły – będą to kompaktowe, idealne do ruchu miejskiego Mazdy 2 z napędem hybrydowym. Co ważne, jedna z nich zostanie rozlosowana wśród tzw. nowych podatników (mieszkańców, którzy rozliczają PIT w Gdyni po raz pierwszy), zatem szanse na wygraną rosną! Warto pamiętać, aby rozliczyć się #wGdyni Od kilku tygodni na różne sposoby przypominamy mieszkańcom o tym, jak ważne jest rozliczenie podatkowe w miejscu, w którym mieszkają na co dzień. Warto wiedzieć, że to nie tylko ustawowy obowiązek, ale i szansa na szybszy rozwój najbliższej okolicy – każdy gdynianin płacący podatki w jednym z dwóch Urzędów Skarbowych w Gdyni zasila miejski budżet statystycznie kilkoma tysiącami złotych rocznie. Z tych pieniędzy rozwijane są publiczne usługi, jak komunikacja miejska, edukacja czy oferta kulturalna, ale powstają też nowe inwestycje: drogi, chodniki, parki, przystanie sąsiedzkie czy obiekty sportowe.O kampanii informują m.in. plakaty obecne w przestrzeniach miasta i „jeżdżące” reklamy na autobusach oraz trolejbusach. W akcję „Rozlicz PIT w Gdyni” zaangażowano też lokalnych ambasadorów, którzy w krótkich spotach wideo zachęcają do wspierania swojego miasta: piłkarza pierwszoligowej Arki Gdynia Przemysława Stolca oraz aktorkę związaną z Teatrem Miejskim im. Witolda Gombrowicza Beatę Buczek-Żarnecką. Sport i kultura to zaledwie dwa z wielu obszarów, które mogą sprawnie funkcjonować m.in. dzięki wsparciu miasta i podatkom mieszkańców. Wcześniej do rozliczania podatku w Gdyni zachęcała też prezydent Aleksandra Kosiorek. Punkty w centrach rozwieją wątpliwości Jak wziąć udział w loterii „Rozlicz PIT w Gdyni”? Wkrótce zostanie uruchomiona specjalna strona internetowa, na której będzie dostępny formularz rejestracyjny dla uczestników (poinformujemy o jej uruchomieniu w kolejnych komunikatach).Pierwszy krok należy jednak podjąć już teraz: wystarczy rozliczyć PIT w jednym z dwóch Urzędów Skarbowych na terenie Gdyni oraz wskazać Gdynię jako miejsce zamieszkania. To uprawni do późniejszego zarejestrowania się w loterii i otrzymania unikalnego kodu, który będzie losowany podczas transmisji na żywo, zgodnie z zasadami loterii.Dla tych, którzy mają wątpliwości lub chcą dowiedzieć się więcej o loterii mamy dobrą wiadomość. Jeszcze w kwietniu w najpopularniejszych centrach handlowych pojawią się punkty informacyjne kampanii „Rozlicz PIT w Gdyni”, gdzie będzie można zaczerpnąć niezbędnych informacji czy zarejestrować się na miejscu. To szansa na dotarcie z informacją do gdynian, których do tej pory ominęły informacje o miejskiej akcji lub osób, które jeszcze nie zdecydowały się na udział w loterii.Gdzie w najbliższych tygodniach będzie można znaleźć punkty informacyjne? Będą działać w na zmianę, w weekendy, w centrach handlowych: 26 kwietnia (sobota) i 27 kwietnia (niedziela handlowa): Centrum Riviera; 10 maja (sobota): Galeria Szperk; 17 maja (sobota): Centrum Handlowe Batory. Nagroda będzie zachęcać w Rivierze Dla tych, których do udziału w loterii nie zachęcają wyłącznie hasła, przygotowany zostanie też dodatkowy „motywator”, który skuteczniej podziała na wyobraźnię – na ekspozycję w popularnym Centrum Riviera od 17 kwietnia trafi jedna z głównych nagród, hybrydowa Mazda 2.Aż do końca maja będzie można z bliska przyjrzeć się pojazdowi, który jeszcze w tym roku trafi do dwójki szczęśliwców wylosowanych w loterii – być może naoczny kontakt pomoże w podjęciu decyzji. Opublikowano: 01.04.2025 15:55 Autor: Kamil Złoch (kamil.zloch@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 01.04.2025 21:35 Zmodyfikował: Małgorzata Omachel - Kwidzińska