8 grudnia 2016 r. uroczyście zakończyła się druga edycja projektu Gdynia Kreatywna organizowanego przez Urząd Miasta Gdyni - Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.W projekcie, którego celem jest wsparcie biznesów kreatywnych działających w Gdyni, udział wzięło 6 firm: Baga, FILO LOOP, Kalefixy, nautilo, Rexcraft i Rosnę Szybko. Projekt trwał pół roku. W tym czasie uczestnicy korzystali z opieki marketingowej studia kreatywnego. Mogli liczyć na odświeżenie identyfikacji wizualnej firmy, stworzenie sklepu internetowego, pomoc w opracowaniu strategii marketingowej, wykonanie profesjonalnych sesji zdjęciowych oraz warsztaty z mentorami z zakresu public relations, marketingu, sprzedaży oraz mediów społecznościowych.Gdynia Kreatywna 2 to jednak nie tylko „twarde wsparcie" marketingowe dla 6 firm, ale także szereg wydarzeń towarzyszących dla branży kreatywnej z Gdyni i okolic. W tym roku największy nacisk położono na organizację „speed dates", czyli szybkich randek biznesowych. Ich celem było nawiązanie nowych kontaktów, znalezienie partnerów biznesowych, wymiana doświadczeń oraz integracja branży kreatywnej.- W przemysłach kreatywnych czają się prawdziwe tygrysy biznesu. Chcemy, by ich przedsiębiorstwa rosły w siłę właśnie w Gdyni, słusznie uznawanej za miasto kultury i designu - mówiła podczas zakończenia projektu Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni.Wydarzenie odbyło się w Galerii/Księgarni w Gdyńskim Centrum Filmowym. Każda z marek miała okazję zaprezentować swoją historię oraz korzyści, jakie wyniosła z udziału w projekcie.fot. Michał Kowalski Opublikowano: 09.12.2016 00:00 Autor: Dorota Nelke (11@gdynia.pl)