Zakończyło się głosowanie na logotyp dla Systemu Roweru Metropolitalnego. Do 18 czerwca mieszkańcy Obszaru Metropolitalnego mogli oddawać swoje głosy na jedną z czterech przygotowanych propozycji graficznej identyfikacji MEVO. Wygrała propozycja agencji brandingowej Engram.Na zwycięski projekt zagłosowało 36,51% internatów. – Nasza pierwsza propozycja odzwierciedla rower, ruch oraz pozytywne emocje. Litery e, v, o tworzą czytelny piktogram roweru. Charakterystyczne poziome szeryfy w M oraz w V budują natomiast graficznie wrażenie ruchu i prędkości. Wesoła forma logotypu ze zróżnicowaną wysokością liter odnosi się bezpośrednio do radości i swobody, której doświadczmy podczas jazdy na rowerze – tłumaczy Bartek Kotowicz z agencji brandingowej ENGRAM. Głosowanie trwało od 8 do 18 czerwca na stronie www.rowermetropolitalny.pl. Każda osoba mogła oddać jeden głos na wybraną propozycję logotypu Mevo. Szczegółowe wyniki na stronie www.rowermetropolitalny.pl. Projekt „Budowa Roweru Metropolitalnego OMG-G-S” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Dofinansowanie ze środków unijnych wynosi 17 218 259 zł. Opublikowano: 25.06.2018 14:56 Autor: Marta Jaszczerska-Zawadzka (m.jaszczerska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 25.06.2018 14:57 Zmodyfikował: Agnieszka Janowicz