Od 1 czerwca w Urzędzie Miasta Gdyni więcej spraw można załatwić osobiście. Warunkiem jest dokonanie wcześniejszej rezerwacji, ponieważ zgodnie z prawem instytucja może jednocześnie przyjąć jedną osobę na każde stanowisko obsługi. Od czerwca możliwe są wizyty w Sali Obsługi Mieszkańców, Urzędzie Stanu Cywilnego oraz w Wydziale Dochodów. Dodatkowo na miejsce spotkań z interesantami wykorzystywane są też pomieszczenia w Miejskiej Informacji Turystycznej (w budynku przy ul. 10 Lutego 24).Nadal zamknięta jest Kancelaria Ogólna, dlatego wciąż można korzystać z wrzutni przy wejściu głównym do obu budynków magistratu: przy al. Marsz. Piłsudskiego i przy ul. 10 Lutego. - Od poniedziałku działamy według nowych zasad i do tej pory udało nam się już umówić oraz przyjąć 1321 osób - mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni. - Zdajemy sobie sprawę, że w niektórych przypadkach szybciej i łatwiej jest porozumieć się w bezpośrednim kontakcie z urzędnikiem. Dlatego razem ze zmianami dotyczącymi przyjmowania mieszkańców w urzędzie, przygotowaliśmy też sposób rezerwacji, który zapewnia maksymalnie sprawną i bezpieczną obsługę. Jak się umówić do urzędu? Warunkiem skorzystania z bezpośredniej obsługi w Urzędzie Miasta jest wcześniejsze umówienie wizyty. Rezerwacji można dokonać: w każdy piątek od godziny 07:00 do wyczerpania się puli miejsc. Rezerwacji dokonuje się na kolejny tydzień od poniedziałku do piątku. w pozostałe dni rezerwacja jest możliwa, ale uzależniona od dostępności wolnych miejsc. Od 8 czerwca od godziny 16:00 ruszy również rejestracja internetowa, z której będą mogli korzystać posiadacze Karty Mieszkańca po adresem gdynia.pl/konto. Niezbędna lista telefonów kontaktowych Referat Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów: komórka rejestracji pojazdów - 58 668 87 35 oraz 58 668 87 36komórka praw jazdy - 58 668 87 42 oraz 58 668 87 43 Referat Dowodów Osobistych - 58 668 87 05 oraz 58 668 87 15 Referat Ewidencji Ludności i Meldunków - 58 668 87 29 oraz 58 668 87 30 Urząd Stanu Cywilnego – 58 668 81 21 Osoba rezerwująca wizytę musi podać imię i nazwisko oraz numer telefonu, opcjonalnie adres e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji z datą i godziną. W przypadku braku konta mailowego - dane zostaną przekazane telefonicznie.Rejestracja zgonów bieżących w Urzędzie Stanu Cywilnego odbywa się tak, jak do tej pory od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00, bez konieczności wcześniejszego umawiania wizyty.Wszyscy urzędnicy są wyposażeni w identyfikatory, środki ochrony osobistej oraz płyny dezynfekcyjne. Regulamin rezerwacji jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej. Opublikowano: 04.06.2020 13:30 Autor: Magdalena Śliżewska (magdalena.slizewska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 08.06.2020 15:54 Zmodyfikował: Jan Kowalski