PKO Gdynia Półmaraton 2025 – zmiany w organizacji ruchu
Co nowego

"Teraz tu gramy" obejrzało już 100 tysięcy osób

fot. Krzysztof Romański ze spotu Teraz tu gramyJuż ponad 100 tysięcy osób obejrzało w internecie gdyński spot reklamowy „Teraz tu gramy". Zainteresowanie internautów filmem od chwili premiery 15 lutego przerosło najśmielsze oczekiwania. Przez kilka dni spot zajmował najwyższe lokaty w rankingach popularności serwisu You Tube.

Ten trwający 70 sekund film znakomicie oddaje ducha Gdyni - pokazuje nasze miasto jako młode, dynamiczne i nowoczesne. Szczególne miejsce w spocie zajmują nowe gdyńskie obiekty sportowe, które składają się na, wyjątkowe w skali kraju, sportowe miasteczko zwane Forum Sportu. W rolę bohatera filmu wcielił się Marcin Poręba, młody gdynianin, którego pasją jest piłka nożna. Kamera towarzyszy Marcinowi w jego podróży, a raczej błyskotliwym dryblingu, na nowy stadion piłkarski. Po drodze Marcin efektownie bawi się piłką w charakterystycznych gdyńskich miejscach - przy Darze Pomorza, Sea Towers, Narodowym Stadionie Rugby a nawet... na dachu hali sportowo-widowiskowej Gdynia.

Dzięki piłkarskim sztuczkom, jakie Marcin pokazuje w filmie, prasa okrzyknęła go już mianem „czarodzieja z Gdyni". O trafności tego określenia najlepiej przekonać się po prostu oglądając nasz film.

 

Spot emitowany jest także w stacjach telewizyjnych: Canal+ Sport (np. przed meczami polskiej Ekstraklasy czy ligi angielskiej) i TVP 2. W lutym mogli go zobaczyć także widzowie TVP Gdańsk. Sam Canal+ Sport dociera do ponad 1,2 mln abonentów, a dodać należy jeszcze kibiców oglądających stację w pubach i restauracjach. Mamy nadzieję, że większość z nich zobaczyła fantastyczny drybling Marcina.

ikona

Najnowsze