Wyjście do sklepu czy zaopatrzenie się w podstawowe artykuły może nie być teraz prostym zadaniem, zwłaszcza dla osób starszych i samotnych. Centrum Riviera wyciąga swoją Pomocną Dłoń do lokalnej społeczności i wprowadza zakupy na telefon na terenie Gdyni! Mimo, że obliczu pandemii wiele instytucji i osób prywatnych włącza się w pomoc potrzebującym, skala potrzeb jest ogromna i stale rośnie. W okolicy nie brakuje osób starszysz, obarczonych chorobami i pozbawionych kontaktu z bliskimi. Akcja “zakupy na telefon” skierowana jest przede wszystkim do seniorów w wieku 65+, najbardziej narażonych na zakażenie i mających największe trudności w samodzielnym dokonywaniu zakupów. Ma ona usprawnić proces zaopatrywania się w produkty pierwszej potrzeby - towary spożywcze, środki czystości i artykuły higieniczne. W jaki sposób zamówić zakupy? zadzwoń na infolinię pod nr 662 789 294 (w godz. 10:00-18:00), złóż zamówienie na potrzebne produkty dostępne w ofercie sieci sklepów Auchan. Możliwy jest także zakup towarów z pozostałych czynnych sklepów, zlokalizowanych w Centrum Riviera, takich jak drogerie i apteki. płatność za zakupy możesz uregulować z góry (przelewem) lub przy odbiorze (w tym przypadku preferowane są bezdotykowe płatności kartą, ale istnieje również możliwość zapłaty gotówką), w ciągu 24h kurierzy dostarczą zamówienie pod wskazany adres. Kurierzy wyposażeni są we wszelkie środki ostrożności - maseczki, rękawiczki, żele antyseptyczne i odkażane terminale. Jeśli potrzebujesz pomocy w zrobieniu zakupów lub znasz osobę, której moglibyśmy pomóc, daj znać i zadzwoń pod numer: 662 789 294. Regulamin akcji #PomocnaDłońRiviery Opublikowano: 17.04.2020 12:14 Autor: Weronika Rozbicka (w.rozbicka@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 17.04.2020 12:57 Zmodyfikował: Agnieszka Janowicz