Gdyńska Szkoła Filmowa rozpoczęła rekrutację na 2-letnie Studium Producentów Form Audiowizualnych. W ciągu czterech semestrów, studenci nauczą się między innymi: organizować produkcję filmową, telewizyjną i produkcję interaktywną. Wszystko to, pod okiem wykładowców gdyńskiej filmówki i Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów. Gościnnie pojawią się ludzie znani z filmu, mediów i zarządzania. Studia na nowym kierunku przydadzą się każdemu, kto już wie, że rewolucja technologiczna postępuje w szalonym tempie i specjalizacja tylko w jednym obszarze, to dzisiaj za mało, by odnieść sukces zawodowy. Umiejętność szerokiego myślenia, cross-mediowego planowania produkcji i promocji staje się najbardziej pożądaną wartością w szeroko rozumianym showbiznesie. Świat filmu i gier zaczyna się przenikać. Tradycyjne formy przekazu tekstu w prasie, dźwięku w radio i obrazu w telewizji znajdują wspólny mianownik w postaci kanału zwrotnego w relacji z odbiorcą, a wszystkie media stają się dostawcami treści na żądanie, w miejscu i czasie, o którym nie decyduje już nadawca. Czas, w którym linia podziału między nadawcą a odbiorcą treści była jasna i klarowna odszedł dekadę temu do lamusa. Dziś widz, czytelnik, słuchacz współtworzy przekaz, stając się nadawcą i współtwórcą nowych treści i nowych mediów - tłumaczy Kamil Przełęcki dyrektor programowy studium. W trakcie 4 semestrów studenci nauczą się m.in. organizacji produkcji filmowej i telewizyjnej; organizacji produkcji interaktywnej; zarządzania projektem audiowizualnym oraz poznają finansowe i prawne aspekty projektu audiowizualnego. Opłata za semestr to 3 tys. złotych. Zajęcia realizowane będą w cyklu dwu lub trzydniowych sesji, po jednej sesji w miesiącu. Nabór trwa do 10.09.201. Zobacz także: formularz rekrutacyjny. Opublikowano: 26.07.2015 00:00 Autor: Dorota Nelke (11@gdynia.pl)