Pierwszym zarządzeniem, które przyjął Prezydent Wojciech Szczurek było określenie liczby zastępców. Na podstawie zarządzenie nr 1/06/V/S z dnia 30 listopada 2006 roku Prezydent Miasta określił liczbę wiceprezydentów na czterech. Następnie powołał na to stanowisko w kolejności Marka Stępę, Michała Gucia, Bogusława Stasiaka, Ewę Łowkiel. Prezydent, wiceprezydenci, sekretarz i skarbnik Miasta sprawują bezpośredni nadzór merytoryczny nad realizacją zadań przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu Miasta Gdyni i miejskie jednostki organizacyjne, z zastrzeżeniem przepisów szczegółowych, według następującego podziału:Prezydent Miasta Gdyni Wojciech Szczurek a) Urząd Stanu Cywilnego,b) Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności,c) Straż Miejska,d) Wydział Kultury, Rekreacji i Sportu,e) Zespół Radców Prawnych,f) Biuro Prezydenta,g) Biuro Ochrony,h) Biuro Kontroli,i) Zespół Prasowy,j) Samodzielny Referat Współpracy z Zagranicą,k) Samodzielny Referat ds. Osób Niepełnosprawnych,l) Samodzielne stanowisko - Miejski Rzecznik Konsumentów,m) Samodzielne stanowisko ds. Miejskiego Portalu Internetowego,n) Biuro Audytu Wewnętrznego,o) Miejska Biblioteka Publiczna,p) Centrum Kultury w Gdyni,q) Muzeum Miasta Gdyni,r) Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza,s) Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji;wiceprezydent ds. infrastruktury Marek Stępaa) Wydział Gospodarki Komunalnej,b) Wydział Inwestycji,c) Wydział Dróg,d) Wydział Inżynierii Ruchu,e) Wydział Urbanistyki, f) Biuro Planowania Przestrzennego,g) Zarząd Komunikacji Miejskiej,h) Zarząd Cmentarzy Komunalnych,i) Hala Sportowo-Widowiskowa.wiceprezydent ds. rozwoju i pomocy społecznej Michał Guć a) Wydział Architektoniczno - Budowlany, b) Biuro Rozwoju Miasta, c) Wydział Integracji Europejskiej, d) Samodzielny Referat Analiz Statystycznych,e) Samodzielne Stanowisko ds. Monitoringu Realizacji Projektów,f) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, g) Dom Pomocy Społecznej,h) Dom Dziecka,i) rodzinne domy dziecka,j) ośrodki wsparcia,k) Ognisko Wychowawcze,l) Gdyńskie Centrum Innowacji,m) Centrum Aktywności Seniora.wiceprezydent ds. zarządzania mieniem Bogusław Stasiak a) Wydział Polityki Gospodarczej i Nieruchomości,b) Wydział Geodezji,c) Wydział Budynków,d) Wydział Spraw Społecznych,e) Wydział Nadzoru Właścicielskiego,f) administracje budynków komunalnych;wiceprezydent ds. zdrowia i edukacji Ewa Łowkiel a) Wydział Edukacji,b) Wydział Zdrowia,c) Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa,d) szkoły,e) przedszkola,f) Szkolne Schronisko Młodzieżowe,g) Młodzieżowy Dom Kultury,h) Żłobek "Niezapominajka",i) Specjalne ośrodki szkolno - wychowawcze,j) Poradnie psychologiczno - pedagogiczne,k) Gdyński Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli,l) SPZOZ Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień,m) Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego,sekretarz miasta Jerzy Zając a) Wydział Organizacyjny,b) Wydział Administracyjny,c) Wydział Księgowości,d) Wydział Informatyki,e) Wydział Spraw Obywatelskich,f) Biuro Rady Miasta,g) Wydział Kadr i Szkoleń,h) Samodzielne stanowisko ds. BHP,Skarbnik miasta Krzysztof Szałucki a) Wydział Budżetu,b) Wydział Dochodów,c) Samodzielny Referat Kontroli Finansowej.Prezydent Miasta sprawuje zwierzchnictwo nad powiatową administracją zespoloną w Gdyni, w skład której wchodzą:1) Powiatowy Urząd Pracy,2) Komenda Miejska Policji,3) Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej,4) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.W oparciu o powyższe zarządzenia poszczególni wiceprezydenci, sekretarz i skarbnik zostali upoważnieni do podejmowania określonych czynności. Opublikowano: 30.11.2006 00:00 Autor: Dorota Nelke (11@gdynia.pl)