Warsztaty, eksperymenty, gry i konsultacje na żywo, interaktywna strefa partnerów i biznes party – tak prezentuje się nowa formuła konferencji MADE FOR Restaurant, której kolejna edycja odbywa się Gdyni. Najważniejszym punktem bogatego programu wydarzenia było spotkanie się z menedżerką restauracji El Celler de Can Roca w Gironie - trzykrotnie uznanej za najlepszą na świecie. Gdyńska edycja konferencji zainaugurowała zupełnie nową formułę MADE FOR Restaurant - największego wydarzenia dla branży gastronomicznej, które od lat odbywa się w największych miastach w Polsce.- MADE FOR Restaurant to duże, branżowe wydarzenie, które jest platformą dzielenia się doświadczeniami i pomysłami, a także rozmową o wyzwaniach, które niesie ze sobą przyszłość na rynku kulinarnym. W Gdyni od lat inwestujemy w kulinaria. Świadczą o tym chociażby Szlak Kulinarny Centrum Gdyni i różnorodne wydarzenia takie jak Weekend Kulinarny. Chcemy bardzo mocno wspierać tych przedsiębiorców, którzy zajmują się biznesem restauracyjnym, bo widzimy, że przynosi to miastu korzyści – przyprowadza turystów, buduje jego prestiż, stwarza miejsca dla mieszkańców, gdzie mogą spędzać wolny czas – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki – Ta konferencja jest bardzo specyficzna, bardzo praktyczna. Cieszymy się, że udało nam się ją zaprosić do Gdyni, bo niewątpliwie sprawia, że to kulinarne serce zaczyna tętnić mocniej. Hasło przewodnie gdyńskiej edycji MADE FOR Restaurant brzmi „Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?”. Jak pokazała konferencja, odzwierciedlało ono nie tylko tematykę, ale i nową formułę spotkania.Po raz pierwszy konferencję zdominowała warsztatowa formuła. Uczestnicy pracowali w grupach i rywalizowali ze sobą w grach networkingowych. Wszystko po to, by uczestniczący w spotkaniu mogli skuteczniej wymieniać się wiedzą, doświadczeniami i kontaktami.Siłą wydarzenia – podobnie jak było to w przypadku poprzednich edycji MADE FOR Restaurant – byli wyjątkowi i różnorodni eksperci. Wśród panelistów znaleźli się lokalni przedsiębiorcy, praktycy z ogólnopolskich biznesów czy specjaliści od badania smaku.- W Gdyni o budowaniu wizerunku El Celler de Can Roca, trzykrotnie uznanej za najlepszą restaurację świata w rankingu The World’s 50 Best Restaurants, opowiadała Esther Massats, odpowiedzialna za PR i marketing lokalu – tłumaczy Agnieszka Małkiewicz, organizator wydarzenia i Prezes FOR Solution - W wydarzeniu wzięli udział również znani i cenieni eksperci z Polski i Pomorza, m.in. John Gabrovic ze Stacji Food Hall, Gaweł Czajka z Całego Gawła, John Borrell z Kania Lodge, Krzysztof Kaliciński z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Cristian Gadau i Joanna Ślusarczyk z The Best Chef.Uczestnicy dyskutowali m.in. o sensowności zrzeszania restauratorów w ramach food hall, skutecznym prowadzeniu ekspansji marki za granicę czy kwestiach związanych z community management. Program konferencji wieńczy zaplanowane na wieczór bussines party z widokiem na morze. Na gości czekać będą liczne kulinarne „innowacje i prowokacje” przygotowane przez przygotowanych przez pomorskich szefów kuchni i barmanów.Wydarzenie zorganizowane zostało przez agencję FOR Solutions przy udziale Miasta Gdyni - partnera strategicznego konferencji. Galeria zdjęć Pobierz galerię MADE FOR Restaurant w Gdyni // fot. Paweł Kukla Pobierz zdjęcie Konferencję otworzyła Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki // fot. Paweł Kukla Pobierz zdjęcie MADE FOR Restaurant w Gdyni // fot. Paweł Kukla Pobierz zdjęcie MADE FOR Restaurant w Gdyni // fot. Paweł Kukla Pobierz zdjęcie MADE FOR Restaurant w Gdyni // fot. Paweł Kukla Pobierz zdjęcie MADE FOR Restaurant w Gdyni // fot. Paweł Kukla Pobierz zdjęcie Warunki pobierania Wszelkie prawa do zdjęć lub grafik prezentowanych w ramach portalu, należą do Prowadzącego portal lub do podmiotów z nim współpracujących i podlegają ochronie prawnej. Prowadzący portal zezwala na kopiowanie i przedstawianie utworów jedynie w celach niekomercyjnych oraz pod warunkiem zachowania go w oryginalnej postaci i zachowaniem kontekstu tematu, do którego zostało wykorzystaneprzez redakcję gdynia.pl. Opublikowane materiały powinny zawsze zawierać źródło, czyli adres strony www.gdynia.pl. Na publikowanie utworów w innych celach wymagana jest zgoda właściciela strony czyli Prowadzącego portal. Opublikowano: 21.10.2019 11:21 Autor: Paweł Kukla (p.kukla@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 21.10.2019 12:34 Zmodyfikował: Agnieszka Janowicz