W okresie świąteczno-noworocznym Urząd Miasta Gdyni i Centrum Obsługi Mieszkańców będą obsługiwać interesantów w zmienionych godzinach. Niezmiennie całodobowo będzie w tym czasie czynna wrzutnia na dokumenty w budynku magistratu przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54. Podobnie jak inne instytucje, w okresie świąteczno-noworocznym Urząd Miasta Gdyni będzie funkcjonował w zmienionych godzinach. W Wigilię, 24 grudnia (wtorek): Urząd Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 będzie otwarty dla mieszkańców w godz. 7:00-12:00. Mieszkańcy będą mogli skorzystać z usług w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania oraz zapłacić należne opłaty w kasie Strefy Płatnego Parkowania, które będą działać w godz. 8:00-12:00. Centrum Obsługi Mieszkańca w CH Riviera będzie czynne od godz. 10:00 do godz. 12:00. W Sylwestra, 31 grudnia (wtorek): Urząd Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 będzie przyjmować interesantów w godz. 7:00-12:00. Mieszkańcy będą mieli możliwość załatwienia swojej sprawy w Centrum Obsługi Mieszkańca w CH Riviera w godz. 10:00-12:00. Kasy w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania (przy ul. Wendy 15) będą zamknięte. Tego dnia biuro będzie przyjmować jedynie reklamacje. Z usług będzie można skorzystać do godz. 12:00. Warto wiedzieć, że 2 stycznia (czwartek) kasy w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Wendy 15 będą ponownie dostępne. Ponadto zawiadomienia można opłacić przelewem bądź kartą w parkomacie. Szczegóły dotyczące płatności przez internet dostępne są na stronie internetowej.Pomimo skróconych godzin pracy Urzędu, mieszkańcy nadal będą mogli skorzystać z wrzutni na dokumenty, zlokalizowanej w budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 (od strony ul. Bema). W okresie świątecznym będzie czynna całodobowo, natomiast wrzutnia zlokalizowana w budynku Urzędu przy ul. 10 Lutego 24 będzie czynna w godzinach pracy, czyli od 7:00 do 12:00. Cyfryzacja Urzędu umożliwiła mieszkańcom załatwienie wielu spraw wirtualnie. Przypominamy, że gdynianie mogą skorzystać z platformy ePUAP lub Cyfrowego Urządu Miasta Gdyni. Usługi dostępne są całodobowo, a interesant od razu otrzymuje potwierdzenie złożenia wniosku. Kontakt umgdynia@gdynia.pl 58 626 26 26 Opublikowano: 06.12.2024 13:36 Autor: Magdalena Starnawska (magdalena.starnawska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 20.12.2024 12:31 Zmodyfikował: Paweł Jałoszewski