PKO Gdynia Półmaraton 2025 – zmiany w organizacji ruchu
Co nowego

Dołącz do zespołu w Centrum Obsługi Mieszkańca

Centrum Obsługi Mieszkańca // fot. Magda Śliżewska

Centrum Obsługi Mieszkańca // fot. Magda Śliżewska

Centrum Obsługi Mieszkańca w „Rivierze” niebawem będzie obchodzić swoje drugie urodziny. To jedno z miejsc na mapie Gdyni, w którym można załatwić sprawy urzędowe. Również w sobotę.


Miejsce to powstało głównie z myślą o tych mieszkańcach, którym z uwagi na codzienne obowiązki trudno odwiedzić Urząd Miasta Gdyni w godzinach pracy.

Od poniedziałku do soboty w godz. 10:00-18:00 w Centrum Obsługi Mieszkańca na gdynian czeka aż 18 urzędowych stanowisk, w tym kasa i punkt informacyjny. Już we wrześniu minie dwa lata funkcjonowania placówki.

W tym czasie poprzez system rezerwacji obsłużono blisko 75 tysięcy klientów, zaś łącznie liczba ta sięga nawet 90 tysięcy interesantów (z obsłużonymi poza kolejką).

Przypomnijmy, że COM między innymi złożymy wniosek o dowód osobisty, prawo jazdy, zarejestrujemy swój pojazd, zgłosimy zameldowanie czy założymy Kartę Mieszkańca.

Centrum Obsługi Mieszkańca w liczbach


Komórka rejestracji pojazdów w tym okresie obsłużyła ponad 27 tysięcy osób umówionych na wizyty przez Gdyńskie Centrum Kontaktu oraz blisko 52 tysiące osób nieumówionych. Łącznie daje to liczbę ponad 79 tysięcy obsłużonych mieszkańców.

Liczba przyjętych w Rivierze wniosków o wydanie dowodu osobistego przez ten czas wyniosła przeszło 17 tysięcy, zgłoszeń meldunkowych oraz wniosków o nadanie numeru PESEL w trybie ustawy o ewidencji ludności ponad 22 tysiące, nadanych PESELI w trybie specustawy na dzień 31 lipca 2023 to więcej niż 13 tysięcy. Razem to omal 132 tysiące zgłoszeń i wniosków.

Centrum Obsługi Mieszkańca było też miejscem, gdzie złożono ponad 51 tysięcy wniosków o Kartę Mieszkańa, wydano ich zaś blisko 40 tysięcy.

Dołącz do nas!


To prężnie rozwijające się miejsce poszukuje nowych pracowników. Dołącz do zespołu Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Gdyni referacie Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów oraz Ewidencji Ludności i Meldunków.

Oferta pracy w Wydziale Spraw Obywatelskich (Referat Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów)

Oferta pracy w Wydziale Spraw Obywatelskich (Referat Ewidencji Ludności i Meldunków)



Centrum Obsługi Mieszkańca (COM) ma 400 metrów kwadratowych i znajduje się na 1. piętrze Centrum Riviera (ul. Kazimierza Górskiego 2).



Wizyty w Centrum Obsługi Mieszkańca można umawiać telefonicznie, dzwoniąc na infolinię: 58 626 26 26 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00), lub online na stronie rezerwacje.um.gdynia.pl.

W systemie rezerwacji należy wskazać, jaką sprawę zamierzamy załatwić i wybrać lokalizację, w której chcemy to zrobić: Urząd Miasta Gdyni lub Centrum Obsługi Mieszkańca (jeśli dana sprawa znajduje się na liście świadczonych w nim usług). Później pozostaje już tylko wybrać dzień i godzinę wizyty.

  • ikonaOpublikowano: 09.08.2023 10:11
  • ikona

    Autor: Dawid Kowalski (d.kowalski@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 09.08.2023 16:30
  • ikonaZmodyfikował: Karolina Szypelt
ikona

Najnowsze