Informacja o zadaniach z zakresu usuwania wyrobów zawierajacych azbest zrealizowana w latach ubiegłych z terenu miasta Gdyni: 1) Całkowity koszt dotychczas zrealizowanych zadań: Koszty kwalifikowane przeprowadzonych dotąd inwestycji: 993 352,12 złKoszty dotacji: 682 721,07 zł2) Kwota dotychczas uzyskanego dofinansowania z WFOŚiGW: 529 804,12 zł3) Kwota uzyskana z innych źródeł dofinansowania oraz wkład własny na poczet inwestycji: 341 119,03 zł4) Całkowita ilość dotychczas zinwentaryzowanego i usuniętego azbestu: 462,22 Mg5) Całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań WFOŚiGW: 333,62 Mg6) Okres, w którym zrealizowano zadania: 2006- chwili obecnej W poszczególnych latach zrealizowano na terenie gminy Gdynia zadania z zakresu usuwania wyrobów zawierajacych azbest, w tym współfinansowane ze srodków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej w Gdańsku: • 2006 rok– okres realizacji zadania to rok 2006– całkowity koszt zadania 9394,81 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0 zł– wkład własny Gminy Gdynia 9394,81 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu około 9,6 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0 Mg• 2007 rok– okres realizacji zadania to rok 2007– całkowity koszt zadania 7653,87 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0 zł– wkład własny Gminy Gdynia 7653,87 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu około 7,8 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0 Mg • 2008 rok– okres realizacji zadania to rok 2008– całkowity koszt zadania 21672.78 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0 zł– wkład własny Gminy Gdynia 21672,78 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 23,6 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0 Mg• 2009 rok– okres realizacji zadania to rok 2009– całkowity koszt zadania 21891,25 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0 zł– wkład własny Gminy Gdynia 21891,25 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 22,4 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0 Mg• 2010 rok– okres realizacji zadania to rok 2010– całkowity koszt zadania 0 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0– wkład własny Gminy Gdynia 0 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 0 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0 Mg• 2011 rok– okres realizacji zadania to rok 2011– całkowity koszt zadania 392748,29 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 378227 zł– wkład własny Gminy Gdynia 14521,29 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 114 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 100,45 Mg• 2012 rok– okres realizacji zadania to rok 2012– całkowity koszt zadania 17438,85 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0 zł – wkład własny Gminy Gdynia 17438,85 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 21 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0 Mg• 2013 rok– okres realizacji zadania to rok 2013– całkowity koszt zadania 5047,50 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0 zł– wkład własny Gminy Gdynia 5047,50 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 4,8 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0 Mg• 2014 rok– okres realizacji zadania to rok 2014– całkowity koszt zadania 18881.92 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 4981,92 zł– wkład własny Gminy Gdynia 13900 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu 12,5 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 6,57 Mg• 2015 rok– okres realizacji zadania to rok 2015– całkowity dotychczasowy koszt zadania 129995,50 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 123057 zł– wkład własny Gminy Gdynia 6938,5 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu około 200 Mg– ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 191,5 Mg • 2016 rok– okres realizacji zadania to rok 2016– całkowity dotychczasowy koszt zadania 59895,94 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 23538,20 zł– wkład własny Gminy Gdynia 36357,74 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu około 46,52 Mg – ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 35,10 Mg• 2017 rok– okres realizacji zadania to rok 2017– całkowity dotychczasowy koszt zadania 20 290,77 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0,00 zł– wkład własny Gminy Gdynia 17 897,55 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu około 10,15 Mg – ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0,00 Mg• 2018 rok– okres realizacji zadania to rok 2018– całkowity dotychczasowy koszt zadania 176 423,52 zł– kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku 0,00 zł– wkład własny Gminy Gdynia 122 591,18 zł– całkowita ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu około 86,98 Mg – ilość odpadów poddanych unieszkodliwieniu z zadań dofinansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku 0,00 Mg Opublikowano: 28.10.2015 00:00 Autor: Agata Lipińska (a.lipinska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 07.08.2019 14:44 Zmodyfikował: Agata Lipińska