Aktualności

Informacje dla rodzin pacjentów COVID-19

Lekarz ubrany w biały kitel stoi na pustym, szpitalnym korytarzu i rozmawia przez telefon. Na szyi ma stetoskop, a w lewej ręce trzyma zeszyt.

Szpitale Pomorskie przygotowały praktyczne informacje dla rodzin oraz bliskich osób pacjentów chorych na koronawirusa. // fot. pexels.com

Członek Twojej rodziny jest hospitalizowany z powodu COVID-19? Szpitale Pomorskie przygotowały praktyczne informacje dla rodzin oraz bliskich osób pacjentów chorych na koronawirusa.


SZPITAL MORSKI IM. PCK W GDYNI

Informacji o miejscu hospitalizacji pacjenta/piętrze można uzyskać pod nr tel. 58 72 60 310.

Informacji o stanie zdrowia pacjenta hospitalizowanego z powodu COVID-19, udziela lekarz po uzyskaniu od osoby dzwoniącej nr PESEL pacjenta i weryfikacji dokumentacji medycznej pod kątem osób wskazanych przez pacjenta do uzyskania informacji o jego stanie zdrowia:
  • 58 72 60 490 dotyczy pacjentów hospitalizowanych na piętrze I                                      
  • 58 72 60 225 lub 58 72 60 319 dotyczy pacjentów hospitalizowanych na piętrze II
W przypadku istotnego pogorszenia stanu zdrowia pacjenta, lekarz niezwłocznie poinformuje telefonicznie osobę, wskazaną przez pacjenta. 

Przesyłki rzeczowe dla pacjentów leczonych w Oddziale Zakaźnym Szpitala Morskiego im. PCK, można pozostawiać w Izbie Przyjęć Zakaźnej Szpitala budynek nr 9 codziennie w godzinach 8:00-18:00.

Przesyłka musi być opisana:
  • Nazwa Oddziału i piętro na którym przebywa Pacjent
  • Imię i nazwisko Pacjenta
  • Data urodzenia Pacjenta

SZPITAL SPECJALISTYCZNY F. CEYNOWY W WEJHEROWIE


Informacji o stanie zdrowia pacjenta hospitalizowanego z powodu COVID-19, udziela lekarz po uzyskaniu od osoby dzwoniącej nr PESEL pacjenta i weryfikacji dokumentacji medycznej pod kątem osób wskazanych przez pacjenta do uzyskania informacji o jego stanie zdrowia: 58 57 27 479 lub 471 lub 581.

W przypadku istotnego pogorszenia stanu zdrowia pacjenta, lekarz niezwłocznie poinformuje telefonicznie osobę, wskazaną przez pacjenta.

Przesyłki rzeczowe dla pacjentów leczonych w Szpitalu Specjalistycznym w Wejherowie, można pozostawiać w Holu Głównym Szpitala (Punkt Informacyjny), codziennie w godzinach 8:00-18:00.

Przesyłka musi być opisana:
  • Nazwa Oddziału, na którym przebywa Pacjent
  • Imię i nazwisko Pacjenta
  • Data urodzenia Pacjenta
Źródło: www.szpitalepomorskie.eu

  • ikonaOpublikowano: 23.11.2020 14:13
  • ikona

    Autor: Weronika Rozbicka (w.rozbicka@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 23.11.2020 14:29
  • ikonaZmodyfikował: Agnieszka Janowicz
ikona