Kolejna w Gdyni Sala Obsługi Mieszkańców została otwarta. Nowa mieści się w budynku przy ul. 10 Lutego 24, wejście A. Co można tam załatwić i jak umówić wizytę? To następna po Centrum Obsługi Mieszkańca w Centrum Riviera placówka, w której mieszkańcy załatwią swoje sprawy. – COM funkcjonuje w „Rivierze” od września 2021 roku i te ponad dwa lata obserwujemy nieustanne zainteresowanie mieszkańców tą lokalizacją. Jest przykładem, jak powinien wyglądać nowoczesny urząd – mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni i sekretarz miasta. Co załatwimy? Teraz tę samą funkcję będzie pełniła Sala Obsługi Mieszkańców w dawnej przestrzeni Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy 10 Lutego 24. Jakie sprawy tam załatwimy?Zrealizować można wszystkie usługi świadczone przez UMG w tamtym budynku, a zatem: sprawy społeczne, dotyczące energetyki, środowiska, plastyka, konserwatora zabytków, miejskiego rzecznika konsumenta czy wszystkie sprawy dotyczące przedsiębiorców. W nowo otwartej Sali Obsługi Mieszkańca wyrobimy również Kartę Dużej Rodziny i Kartę Mieszkańca. Placówka czynna będzie od poniedziałku do piątku między 8:00 a 16:00.Na wizytę nie trzeba się umawiać. Mieszkańcy obsługiwani są na bieżąco bez konieczności rezerwacji. Odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości można uzyskać natomiast pod numerem telefonu: 58 527 35 70. – W zeszłym roku w całym Urzędzie Miasta Gdyni obsłużyliśmy 500 tys. osób. Wynik ten to efekt dostępności i otwartości na mieszkańców, dla których rozszerzamy swoją ofertę – dodaje Rafał Klajnert. Modernizacja sali przy al. Marsz. Piłsudskiego Przeobrażenie przejdzie również Sala Obsługi Mieszkańców w budynku Urzędu Miasta przy al. Marsz. Piłsudskiego. – Prace remontowe rozpoczną się tam już za kilka miesięcy. Wyremontowana zostanie cała przestrzeń, którą widzimy po wejściu do urzędu od strony Parku Centralnego. Wprowadzimy również szereg rozwiązań, udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. Otrzymaliśmy na ten cel dofinansowanie z PEFRONu z programu pt. „Dostępna Przestrzeń Publiczna” – zapowiada dyrektor Urzędu Miasta Gdyni i sekretarz miasta. Opublikowano: 21.03.2024 13:25 Autor: Dawid Kowalski (d.kowalski@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 21.03.2024 13:26 Zmodyfikował: Karolina Szypelt