W okresie świąteczno-noworocznym Centrum Obsługi Mieszkańca i biura Strefy Płatnego Parkowania mogą funkcjonować w zmienionych godzinach. Przypominamy, co i w jakich godzinach można załatwić urzędzie i ZDiZ w tym czasie. Biuro podawcze w Urzędzie Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 pracuje normalnie. Sala Obsługi Mieszkańców pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-16.00. Zmienią się godziny pracy Centrum Obsługi Mieszkańca w Rivierze (ul. Kazimierza Górskiego 2). 23 grudnia pracuje bez zmian, tj. w godz. 10.00-18.00. 29 grudnia oddział pracuje bez zmian w godz. 10.00-18.00, natomiast opłaty w sprawach kasa przyjmuje tylko do 14.00. 30 grudnia placówka nie pracuje.Urząd Stanu Cywilnego pracuje bez zmian od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 oraz w soboty i święta w godz. 10.00-18.00 – tylko w zakresie obsługi wcześniej zaplanowanych ceremonii zaślubin w siedzibie i poza Urzędem Stanu Cywilnego.Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni informuje, że 29 grudnia kasy w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Wendy 15 będą zamknięte. BOK w tym dniu będzie przyjmować jedynie reklamacje.Zawiadomienia można opłacić przelewem bądź kartą w parkomacie. Szczegóły dotyczące płatności przez internet znajdują się na https://www.zdiz.gdynia.pl/parkowanie/oplaty/oplata-dodatkowa/.2 stycznia kasy w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Wendy 15 będą ponownie dostępne, przepraszamy za utrudnienia. Abonament, którego ważność upływa z końcem roku, należy przedłużyć do 31 grudnia. Opublikowano: 20.12.2023 15:51 Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl)