Studio wspierające w tworzeniu muzyki, aplikacja pobudzająca kreatywność oraz oprawki zmieniające kolor w zależności od temperatury i życzenia właściciela. To zwycięskie pomysły na biznes w konkursie „Washington Business Week 2023”, który organizuje gdyński samorząd we współpracy z Seattle-Gdynia Sister City Association. Ich autorami są: Kacper Hnatyszyn, Jakub Hanek oraz Joanna Pedryc. „Washington Business Week” to konkurs przeznaczony dla pełnoletnich uczniów gdyńskich szkół średnich oraz tych, którzy mieszkają w Gdyni, ale uczą się w innych miastach. Uczestnicy muszą też interesować się przedsiębiorczością i dobrze władać językiem angielskim. Ich zadaniem było przedstawienie własnego pomysłu na biznes z dowolnej branży. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrano trzy najlepsze projekty.W czwartek, 22 czerwca laureaci konkursu odwiedzili Urząd Miasta Gdyni. Z autorami najbardziej innowacyjnych i kreatywnych prac spotkał się wiceprezydent Gdyni Bartosz Bartoszewicz, który wręczył im dyplomy.Zwycięzcami tegorocznej edycji konkursu zostali: Kacper Hnatyszyn i Jakub Hanek. Drugie miejsce zajęła Joanna Pedryc.W nagrodę laureaci konkursu pojadą do Seattle. Wezmą udział w amerykańskiej edycji programu Washington Business Week. W Stanach Zjednoczonych są one organizowane na kampusach uniwersyteckich oraz online. Laureaci pierwszego miejsca będą uczestniczyć w edycji stacjonarnej, która odbędzie się na University of Puget Sound. Potrwa on od 23 lipca do 28 lipca. Natomiast laureatka drugiego miejsca weźmie udział w edycji online od 10 do 14 lipca.Gratulujemy. Opublikowano: 29.06.2023 11:03 Autor: Dominika Sobiech (dominika.sobiech@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 29.06.2023 11:04 Zmodyfikował: Dominika Sobiech