30 maja w godz. 10.00-13.00 odbędą się Targi Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości w hali Polsat Plus Arena Gdynia (ul. Kazimierza Górskiego 8). Podczas wydarzenia nie zabraknie wsparcia specjalistów, którzy podpowiedzą jak podnieść kompetencje zawodowe, udzielą porad w zakresie procesu rekrutacji oraz doradzą, jak przygotować profesjonalne CV. Wydarzenie to również okazja, by poznać pracodawców z różnych branż, dowiedzieć się o dostępnych stanowiskach, zorientować się, jak szukać pracy za granicą i zapoznać się z bogatą ofertą edukacyjną. Podczas targów będzie można zapoznać się z aktualnymi trendami na rynku pracy oraz z preferencjami pracodawców.Przedstawiciele Fundacji Gospodarczej przeprowadzą prezentację, jak przygotować CV, a pracownicy Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości opowiedzą o swojej ofercie oraz o zakładaniu działalności gospodarczej. Pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy przedstawią formy wsparcia dostępne w urzędzie. W fotobudce będzie można zrobić profesjonalne zdjęcie do dokumentów. Będzie też okazja dowiedzieć się, jak wykonać makijaż na rozmowę kwalifikacyjną.W Strefie Cudzoziemca osoby zainteresowane tematyką legalnego pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce będą mogły porozmawiać z przedstawicielami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Okręgowego Inspektoratu Pracy, Straży Granicznej, Urzędu Skarbowego oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Gdyni. Partnerem targów jest UNHCR, Agencja ONZ ds. Uchodźców. Podczas targów UNHCR wspólnie z Centrum Społeczności – Gdynia zapewni tłumaczy języka ukraińskiego i angielskiego oraz doradztwo zawodowe w języku ukraińskim.Wydarzenie ma charakter otwarty – jest przeznaczone dla wszystkich zainteresowanych osób bezrobotnych, poszukujących pracy i myślących o zmianach w życiu zawodowym. Udział jest bezpłatny.Organizatorem Targów Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości w Gdyni jest Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni we współpracy z Urzędem Miasta Gdynia, Fundacją Gospodarczą, Laboratorium Innowacji Społecznych, UNHCR i Wojewódzkim Urzędem Pracy w Gdańsku. Opublikowano: 11.05.2023 12:18 Autor: Dominika Sobiech (dominika.sobiech@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 11.05.2023 12:18 Zmodyfikował: Dominika Sobiech