210 tysięcy – tyle wizyt w Urzędzie Miasta umówili do tej pory gdynianie, korzystając z miejskiego systemu rezerwacji. Teraz system rozbudowano o nową funkcję – płatności online. Jak działa nowa funkcja? Wystarczy zadzwonić na miejską infolinię: 58 626 26 26. Po zarezerwowaniu terminu wizyty pracownik infolinii pomoże w dokonaniu opłaty za realizację danej usługi. Konsultant wybierze właściwą opłatę z dostępnego koszyka produktów przypisanych do danej usługi. Następnie wyśle do mieszkańca SMS z linkiem, który umożliwi dokonanie opłaty. W treści wiadomości znajdzie się też informacja na temat rezerwacji oraz dane osobowe, które mieszkaniec podał w czasie umawiania wizyty.Klikając w link z SMS-a, mieszkaniec zostanie przekierowany na stronę internetową. Znajdzie tam informację o rezerwacji oraz przycisk, dzięki któremu zrealizuje płatność online. Po jego kliknięciu pozostaje tylko zapoznać się z wysokością opłaty, wybrać formę płatności i jej dokonać. Potwierdzenie wpłaty jest automatycznie przypisywane do danej rezerwacji. Dzięki temu urzędnik wie, że wnieśliśmy już stosowną opłatę.Płatności są realizowane w systemie szybkich płatności internetowych obsługiwanym przez firmę Blue Media, która odpowiada za przeprowadzenie i bezpieczeństwo transakcji. Za wykonanie płatności jest pobierana prowizja w wysokości 1 zł – niezależnie od wysokości opłat czy liczby usług w koszyku. Opublikowano: 25.08.2022 10:59 Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl)