Gdynia zawitałała do królewskiego miasta i została tam na weekend. Wszystko w ramach kampanii „Odetchnij w Gdyni”. Ma ona zachęcić mieszkańców południowej Polski do tego, aby odwiedzili nasze miasto. Z tej okazji na Rynku Głównym w Krakowie stanął specjalny pawilon. Wchodząc do niego, można było poczuć Gdynię wszystkimi zmysłami. Morze na południu Polski? To możliwe. 3 grudnia w królewskim mieście wystartowała kampania „Odetchnij w Gdyni” skierowana do mieszkańców południowej Polski. Ma ich zachęcić do wizyty w naszym mieście i pokazać, że nadmorski klimat i krajobraz zachwyca o każdej porze roku, również po sezonie.Od 3 do 5 grudnia wszyscy chętni mogli poczuć się jak w Gdyni i zakosztować jej wszystkimi zmysłami za sprawą specjalnego pawilonu na Rynku Głównym. Odwiedzając go, można było posłuchać szumu fal, podziwiać nadmorskie widoki, a także skosztować „gdyńskiej rybki” – pierniczka w kształcie ryby.W ramach akcji na krakowskim rynku zorganizowano także konkurs wiedzy o Gdyni. Do zdobycia były gdyńskie gadżety i upominki.Wszyscy, którzy zdecydują się przyjechać do naszego miasta w zimie, będą mogli skorzystać z oferty specjalnej. W ramach akcji „Odetchnij w Gdyni” przygotowano trzy rodzaje pakietów turystycznych: aktywny, kulturalny i rodzinny. Do akcji przystąpiło kilkanaście gdyńskich hoteli. Pakiety obowiązują od grudnia 2021 do marca 2022 roku.Szczegóły na stronie kampanii: www.gdynia.pl/odetchnijwgdyni. Opublikowano: 09.12.2021 15:01 Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl)