Harmonogram i tematy spotkań:
– 18 listopada – Prawo do wizerunku, publikacja swoich i nie tylko swoich fotografii oraz skąd brać legalne obrazki, muzykę.
– 25 listopada – Prawne aspekty organizowania wydarzenia.
– 2 grudnia – Jak dbać o dane osobowe, RODO wykonawców i uczestników.
– 9 grudnia – Co powinno być w porządnej umowie z fotografem, grafikiem, muzykiem, itp.
– 16 grudnia – Temat od publiczności.
Spotkania odbywać się będą w godzinach 16.00-17.00 w Centrum Aktywności Rodziny przy ul. Świętojańskiej 1. W spotkaniu może uczestniczyć do 5 osób. Zapisy poprzez maila: rodzina@gdynia.pl
Podczas spotkania obowiązuje maseczka oraz dezynfekcja dłoni.
Spotkanie będzie transmitowane na żywo na stronie wydarzenia na FB dla osób, które nie będą mogły uczestniczyć w spotkaniu na żywo.
Opublikowano: 05.11.2020 11:53
Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl)