Kraków wraz z Gdańskiem, Gdynią i Sopotem deklarują współpracę promocyjną w trwającym letnim sezonie turystycznym. Jej celem ma być ożywienie kulturalne i gospodarcze miast w niełatwym czasie pandemii COVID-19.Z powodu pandemii koronawirusa w trudnym położeniu znalazły się instytucje kultury oraz przedsiębiorcy, a szeroko pojęta branża turystyczna to jeden z najbardziej dotkniętych kryzysem sektorów gospodarki. Kraków razem z Gdańskiem, Gdynią i Sopotem chce się wspierać w kwestiach prowadzenia działań informacyjnych, organizacji wydarzeń o charakterze kulturalnym i społecznym, a także innych wspólnych inicjatyw zmierzających do poprawy sytuacji społeczno-ekonomicznej.Kraków wraz z Gdańskiem, Gdynią i Sopotem deklarują współpracę promocyjną w trwającym letnim sezonie turystycznym. Jej celem ma być ożywienie kulturalne i gospodarcze miast w niełatwym czasie pandemii COVID-19.Ze współpracy z Krakowem cieszy się Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki. Jej zdaniem w taki sposób łatwiej będzie odbudować normalność.– To ważne, by w trudnych czasach być razem. Jakże aktualnie brzmią dzisiaj te słowa i jak ważne jest, by deptaki, rynki i bulwary były znów pełne gości, by przybywało inicjatyw społecznych zarówno dla mieszkańców, jak i turystów, by móc swobodnie wybierać z różnorodnej oferty spędzania wolnego czasu. W tym celu będziemy działać i wzajemnie promować nasze miasta. Jestem przekonana, że efekty będą szybko zauważalne i to w stopniu daleko większym niż przy promocji prowadzonej osobno – mówi wiceprezydent Gdyni, która będzie obecna w Krakowie z kampanią „Wybierz voucher w Gdyni. Nie odkładaj decyzji na później”.Gdyńscy hotelarze, restauratorzy i organizatorzy czasu wolnego proponują zakup voucherów z bonusem do wykorzystania w przyszłości.Kraków będzie obecny w trójmiejskiej przestrzeni publicznej i miejskich mediach z kampanią „Kraków nieodkryty” połączonej z akcją #zwiedzajKrakow. Opublikowano: 16.07.2020 15:12 Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl)