Pandemia koronawirusa pokrzyżowała wiele planów, również urlopowych. Jeszcze nie wiemy, na ile będą możliwe wakacyjne podróże, ani czy odbędą się imprezy masowe, które przyciągały gdynian i turystów. Gdynia oczywiście szykuje się na nadchodzący sezon, ale w sposób nieoczywisty.Z pojawiających się już analiz ekspertów branży turystycznej i badań zachowań konsumentów wynika, że tego lata będzie królowała turystyka krajowa i aktywne formy spędzania czasu.Gdynia i współpracujący z nią partnerzy w ramach Gdyńskiej Rady Turystycznej (GRT) skoncentrują się na dwóch kierunkach rozwoju branży: przygotowaniu produktu turystycznego dla każdego segmentu turysty i promocji oferty wśród potencjalnych gości.Oba kierunki będzie łączyło wdrażanie wszelkich wymogów bezpieczeństwa, zasad higieny, realizacja i przestrzeganie standardów dających poczucie bezpieczeństwa gościom.I tak zrodziły się propozycje przygotowania wspólnych voucherów z korzystnymi cenami i rabatami dla gości Gdyni, włączenia przewodników we współpracę z hotelarzami, hotelarzy z organizatorami czasu wolnego i wszystkich ze wszystkimi – sieciowanie.Efektem jest wielobarwna mozaika gdyńskich atrakcji – oferta, w której każdy znajdzie coś dla siebie na teraz i na przyszłość oraz plan szerokiej promocji tej oferty, by dowiedzieli się o niej turyści z bliższych i dalszych regionów. Opublikowano: 14.05.2020 15:16 Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl)