Od kilku lat w Gdyni MAJ jest miesiącem wrażliwości. Ale wzajemna czułość potrzebna jest nam przez cały rok. Sytuacja zagrożenia epidemiologicznego, w której znaleźliśmy się dzisiaj jest niezwykłym testem naszej wrażliwości. Uwagi potrzebują nie tylko starsi, ale także osoby z niepełnosprawnościami, przed którymi nowa rzeczywistość stawia kolejne przeszkody. Zapraszamy do obserwowania na Facebooku profilu kampanii WCHODZĘ Zawsze jest wejście! gdzie na bieżąco publikowane są informacje dot. osób z niepełnosprawnościami:https://www.facebook.com/kampaniawchodze.W tym roku hasłem kampanii jest „NIEZALEŻNOŚĆ” o czym mówi spot z bohaterką Ulką i jej przyjaciółmi. Kampania jest objęta honorowym prezydenta Wojciecha Szczurka. Opublikowano: 07.05.2020 12:25 Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 07.05.2020 12:26 Zmodyfikował: Karolina Szypelt