Gdyński urząd w wyniku pandemii koronawirusa wprowadził (i podtrzymuje aż do odwołania) ograniczenie w bezpośrednim dostępie do budynków dla mieszkańców, a podstawową formą kontaktu jest ePUAP lub profil zaufany. Sprawy urzędowe można też załatwiać przez telefon lub e-mail.– Zadbaliśmy o sprawne funkcjonowanie urzędu podczas kryzysu jeszcze przed rządowym rozporządzeniem. Położyliśmy nacisk na bezpieczeństwo mieszkańców i urzędników, stąd nasza wcześniejsza decyzja o zamknięciu magistratu przy jednoczesnej obsłudze wszystkich spraw w innej formie. Dziś wiemy, że postąpiliśmy słusznie i zareagowaliśmy z odpowiednim wyprzedzeniem – mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.Informacji można zasięgać pod numerem gdyńskiej infolinii Gdyńskie Centrum Kontaktu od poniedziałku do piątku pod nr. tel. 58 626 26 26 w godzinach od 8.00 do 18.00 lub pod adresem kontakt@gdynia.pl.Rząd specjalnym rozporządzeniem uściślił listę obowiązków spoczywających na samorządach w czasie epidemii. Gdynia spełnia je od początku pracy w zmienionym trybie. Opublikowano: 23.04.2020 11:33 Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl)