Zakończyła się trzecia edycja projektu „Gdynia Business Week", który organizowany był w Gdyni dzięki wsparciu stowarzyszenia „Seattle-Gdynia Sister City Association", Foundation for Private Enterprise Education, realizującej podobny program w USA pod nazwą „Washington Business Week" oraz przy współpracy z korporacjami Boeinga i Microsoftu. Blisko 90 uczniów, zarówno gdyńskich, jak i amerykańskich, pracowało w dziesięcioosobowych grupach tzw. „firmach" pod okiem amerykańskich instruktorów - doświadczonych biznesmenów oraz polskich, a także duńskich nauczycieli języka angielskiego i przedsiębiorczości.Uczestnicy warsztatów otrzymali certyfikaty „Gdynia Business Week", a przedstawiciele najlepszych grup uczniowskich, które rywalizowały w czasie trwania programu otrzymali nagrody.Chociaż Gdynia Business Week 2011 zakończył się, jego tegoroczni uczestnicy nie muszą kończyć swojej przygody z biznesem. Mogą wspólnie wykorzystać swoje nowe doświadczenia i pomysły, przyłączając się do założonego przez absolwentów poprzednich edycji stowarzyszenia „Absolwentów Gdynia Business Week" (e-mail: office@agbw.pl). Opublikowano: 08.09.2011 00:00 Autor: Małgorzata Omachel - Kwidzińska (malgorzata.omachel-kwidzinska@gdynia.pl)