Jak przygotować badania, aby tworzyć produkty i usługi oparte na wiedzy o użytkownikach, a nie własnych przeczuciach i założeniach? Dobry plan to podstawa! Projektowanie wrażeń użytkownika nie jest prostym procesem, ale z pewnością – opłacalnym dla każdego przedsiębiorcy i organizacji. Punktem wyjścia do projektowania są zawsze badania, które pozwalają uzyskać informacje o zachowaniach i potrzebach użytkowników. Są przydatne nie tylko na etapie koncepcji, ale również wdrażania i optymalizacji istniejącego produktu. Każdy klient jest skarbnicą wiedzy, z której projektant może czerpać garściami inspiracje.Czego się dowiesz?Jak na warsztat o badaniach przystało zadamy sobie na nim sporo pytań: Ile w badaniach miejsca na spontaniczność? Jak zadbać o jakość badania? Jak określić zakres badania tak, aby był możliwy do realizacji? W jaki sposób dobrać grupę respondentów? I co zrobić, gdy chcemy poznać perspektywy wielu grup mając ograniczony czas? Jak odpowiednio dopasować metody badawcze? Dlaczego zaczynając badania trzeba myśleć już o tym, jak je zaprezentować? Wszystko po to, aby nauczyć się przygotowywać dobre plany badań, dzięki którym zdobędziemy wiedzę i inspiracje niezbędne do projektowania.Spotkanie jest połączeniem prezentacji z warsztatem. Prezentacja podzielona będzie na kilka kilkunastominutowych mikrowykładów. Po każdym z nich realizować będziemy część praktyczną.Dla kogo? Dla osób, które wiedzą, czym są badania jakościowe i ilościowe oraz jak je przeprowadzić, ale nie przygotowywały samodzielnie planu badawczego. Dla przedsiębiorców, badaczy i projektantów produktów i usług, dla pracowników startupów i dużych organizacji, studentów kierunków związanych z badaniami i projektowaniem. Dla wszystkich entuzjastów badań nad użytkownikami, którzy chcą uporządkować lub pogłębić swoją wiedzę. Wstęp wolny, obowiązuje rejestracja: ZGŁOŚ SIĘ! Ważne! O przyjęciu na warsztaty decydują odpowiedzi udzielone w formularzu. Wypełniaj uważnie i udzielaj przemyślanych odpowiedzi. Warsztaty składają się z dwóch części – obecność w obu jest konieczna.Będziemy pracować przy użyciu narzędzi: ZOOM do komunikacji oraz Mural do pracy w grupach. Do udziału niezbędny jest komputer z dostępem do Internetu (praca na smartfonie będzie bardzo niewygodna) oraz mikrofon i kamerka video. Opublikowano: 04.03.2021 11:47 Autor: Paweł Jałoszewski (pawel.jaloszewski@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 04.03.2021 11:47 Zmodyfikował: Paweł Jałoszewski