4 stycznia - 31 maja Konkurs „Gdyński Biznesplan” jest swoistym barometrem ducha przedsiębiorczości!Idea Konkursu sprowadza się do umożliwienia realizacji pomysłów biznesowych przez ludzi, którzy albo nie mają jakichkolwiek doświadczeń na tym polu, albo niewielkie i niezbyt udane. Kluczem do powodzenia na rynku jest bowiem dobry, oparty na sprawdzonych zasadach biznesplan! Konkurs jest adresowany zarówno do osób młodych, jak i dojrzałych, pragnących rozpocząć własną działalność gospodarczą na terenie Gdyni, a także rozszerzyć o nowe kierunki działania już prosperującą firmę. Organizatorzy Konkursu starają się dotrzeć przede wszystkim do osób nie prowadzących jeszcze działalności gospodarczej lub działających na rynku mikro i małych przedsiębiorstw. Szczególnie zależy twórcom Konkursu na wsparciu osób, które już posiadają konkretny pomysł na rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności, lecz brakuje im zaplecza (środków, lokalu, know-how) lub być może pewności siebie. W trakcie trwania konkursu przeprowadzane są szkolenia dla wszystkich uczestników w zakresie prawidłowej konstrukcji biznesplanów oraz zakładania działalności gospodarczej, spotkania z ekspertami. Konkurs ma wspierać indywidualną przedsiębiorczość i pomagać jego uczestnikom w zakresie samorealizacji na rynku pracy. Warunkiem stawianym laureatom „Gdyńskiego Biznesplanu” jest prowadzenie przyszłej działalności na terenie Gdyni (lub przeniesienie tam obecnej). Laureaci otrzymują coś w rodzaju „biletu” do rozpoczęcia własnego biznesu - zdobycie miejsca na podium, a nawet samo znalezienie się w finale Konkursu stanowi znakomitą rekomendację dla uczestników, a także ich pomysłów na biznes. Wyławiamy prawdziwe talenty przedsiębiorczości, nagradzając autorów najciekawszych pomysłów na biznes w Konkursie „Gdyński Biznesplan”, organizowanym nieprzerwanie od 2003 r. W szranki staje corocznie kilkuset autorów pomysłów na biznes nie tylko z kraju, lecz coraz częściej spoza jego granic. Organizatorów najbardziej cieszy, że ducha przedsiębiorczości najliczniej przejawiają mieszkańcy Miasta Gdyni i pozostałych jednostek konurbacji Trójmiejskiej. W tegorocznej edycji Konkursu „Gdyński Biznesplan” udział wzięło 296 osób, które zgłosiły łącznie 292 oryginalne pomysły na biznes. Złożonych zostało 76 biznesplanów, zaś kilkunastoosobowemu Jury ich ocena zajęła blisko miesiąc! Do finału przedostało się jedynie 12 projektów - najmocniejszych pod względem merytorycznym i mających - zdaniem Jurorów - największe szanse na realizację. Opublikowano: 20.06.2011 13:02 Autor: Administrator