Spotkanie w Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości pt.„Biznes szminką pisany, czyli przedsiębiorczość po babsku”, odbyło się w dniu 20 listopada 2013r. w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Jak co roku spotkanie przyciągnęło wiele zainteresowanych otwarciem swojej firmy kobiet. Uczestniczki mogły porozmawiać z kobietami prowadzącymi własny biznes na temat najczęściej spotykanych problemów w drodze do sukcesu. Mentorki poruszyły kwestię negocjacji przy podpisywaniu umów, kiedy stroną jest kobieta. Jak tworzyć pozytywne relacji na linii pracodawca-pracownik. Jak otoczenie biznesu odbiera szefowe – kobiety i jak poruszać się w tzw. męskim świecie interesów. Przedsiębiorczość po babsku jest specyficznym memoriałem, który pozwala kobietom uwierzyć, iż prowadzenie własnej firmy jest możliwe. W tym samym dniu odbyło się również szkolenie dedykowane mediom społecznościowym. Prowadząca pokazała aspekty „za” i „przeciw” istnieniu firmy na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+), portalach blogowych oraz w kanałach przekazu video (YouTube). W cyklu szkoleń poświęconych prowadzeniu własnej firmy, w dniu 21 listopada 2013r. odbyła się „Lekcja przedsiębiorczości”. Uczniowie mieli za zadanie stworzenie krótkiego biznesplanu swojej działalności, profilu użytkownika w sieci.Tego dnia również w Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, gościliśmy aż 60 osób zainteresowanych na szkoleniu „Custome service – jak wywołać efekt WOW u klientów”. Prowadząca przedstawiła techniki marketingowe mające na celu przyciągnięcie uwagi klienta skutkujące sprzedażą produktu. Opublikowano: 22.11.2013 10:50 Autor: Administrator