PKO Gdynia Półmaraton 2025 – zmiany w organizacji ruchu
Komunikaty dla mediów

Projekt Gdynia Design Days 2021 nagrodzony

fot. materiały Hardziej Studio

fot. materiały Hardziej Studio

Poznaliśmy wyniki tegorocznego konkursu Klubu Twórców Reklamy. W plebiscycie nagradzani są inspirujący, kreatywni i przełamujących konwencje twórcy reklamy oraz projektanci dziedzin ją współtworzących. W kategorii „Brand Identity. Brand Identity Creation” (identyfikacja marki) nagrodę przyznano za projekt Gdynia Design Days 2021, którego autorami są Patryk Hardziej i Ada Zielińska z Hardziej Studio.


Konkurs Klubu Twórców Reklamy to przede wszystkim święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym doceniane są wyrazista komunikacja, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Gala podsumowująca tegoroczny konkurs Klubu Twórców Reklamy oraz wręczenie nagród odbyły się 26 listopada w Nowym Teatrze w Warszawie.
 
Jury wybierając najlepsze prace, bierze pod uwagę odwagę, aktualność, kunszt i twórczą wyobraźnię w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Nominowane prace nagradzane są brązem, srebrem, złotem oraz nagrodą „Best Of Category”. W kategorii „Brand Identity. Brand Identity Creation” (identyfikacja marki) złoto przyznano za projekt Gdynia Design Days 2021, której autorami są Patryk Hardziej i Ada Zielińska z Hardziej Studio.

Wiata przystankowa z plakatem GDD 2021 z napisem "Ten plakat został wydrukowany ręcznie, farbami wodnymi na papierze z recyklingu. Pozwoliło to zminimalizować wpływ na środowisko i żużyć podczas druku 90% mniej farby niż standardowo. // fot. materiały Hardziej Studio
materiały Hardziej Studio

Hasłem Gdynia Design Days 2021 było „Solidarni”. Organizatorzy chcieli zwrócić uwagę na odpowiedzialność, współpracę i solidarność międzyludzką i przez ten pryzmat spojrzeć na design.
 
- Hasło solidarni zwraca uwagę na aspekt społeczny projektowania, na współodpowiedzialność, na człowieczeństwo, na przyjaźń. Tak szczerych intencji nie można promować w sposób reklamowy, wyidealizowany, zakłamany. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie bezkompromisowe, ale jednak przezroczyste. Proste, czarne litery zapisane najbardziej powszechnym krojem pisma, jakim jest Times New Roman, przekazują komunikaty takimi jakimi są – bez dodatkowej kokieterii i odwracania uwagi. Dzięki temu możemy zakomunikować mocniej to, co jest naprawdę ważne - czytamy w autorskim opisie projektu.
 
Hardziej Studio otrzymało również srebro za okładkę albumu Bass Astral x Igo „Satellite”. Z wynikami tegoroczego konkursu Klubu Twórców Reklamy można zapoznać się na stronie internetowej KTR.

A little summary :) ???? ⚔️ yesterday during the KTR gala we received two awards ???? - ???? GOLD for the Gdynia Design Days 2021...

Opublikowany przez Hardzieja Studia Sobota, 27 listopada 2021


To nie koniec nagród. Studio projektowe poinformowało na swoim Facebooku o kolejnej nominacji, również za identyfikację Gdynia Design Days 2021. Koncepcja powalczy o nagrodę w konkursie Projekt Roku 2020/21 organizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali online, która odbędzie się 10 grudnia na kanałach STGU.
 

Another nomination for me and Ada for the Gdynia Design Days 2021 visual identity! This time in Projekt Roku/ Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) competition!

Opublikowany przez Hardzieja Studia Wtorek, 30 listopada 2021

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 03.12.2021 14:40
  • ikona

    Autor: Weronika Rozbicka (w.rozbicka@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 03.12.2021 15:05
  • ikonaZmodyfikował: Małgorzata Omachel - Kwidzińska
ikona