PKO Gdynia Półmaraton 2025 – zmiany w organizacji ruchu
Komunikaty dla mediów

Echo z Gdyni idzie w świat

Co prawda nie wierszem, ale w języku Szekspira. Dobrymi wiadomościami po angielsku Gdynia będzie się dzielić z całym światem. Wszystko za sprawą nowego miesięcznika „Gdynia Echo", przygotowanego przez Zespół Prasowy Urzędu Miasta Gdyni.
 
Dlaczego Echo?
 
Gdynia Echo to wybór najciekawszych gdyńskich informacji z minionego miesiąca. Stąd tytuł - „echo", a w nim  wiadomości , które mają szansę zainteresować osoby z zagranicy, pokazać im, czym żyje Gdynia i gdynianie oraz dostarczać dowodów na to, że  nasze miasto jest miejscem wyjątkowym. Miejscem, które warto poznać, odwiedzić, a może nawet w nim ... zamieszkać? Spektrum tematów poruszanych w Gdynia Echo jest szerokie - są wiadomości kulturalne, gospodarcze, społeczne, sportowe. Nie brakuje ciekawostek, a całość opatrzona jest niebanalnymi fotografiami.
 
Magazyn elektroniczny
 
Miesięcznik Gdynia Echo ukazuje się wyłącznie w wersji elektronicznej. Magazyn drogą mailową dotrze do ambasad i konsulatów - zarówno polskich za granicą, jak i zagranicznych w Polsce - agend rządowych, organizacji i biur turystycznych, domów polskich, armatorów wielkich wycieczkowców, miast siostrzanych Gdyni, korespondentów zagranicznych mediów i studentów zagranicznych w Polsce oraz  adresatów, którzy dowiedzą się o naszym miesięczniku i zechcą go regularnie otrzymywać. Oczywiście, będzie on dostępny także  na gdyńskiej stronie internetowej: www.gdynia.pl/eng/echo.
 
Warto dodać, że Gdynia Echo powstaje w całości siłami  gdyńskich urzędników - od pomysłu po wybór tematów,  teksty,  tłumaczenie, pozyskanie zdjęć, projekt graficzny, skład i dystrybucję.

  • ikonaOpublikowano: 26.02.2013 00:00
  • ikona

    Autor: Bartosz _Matejko (2009)

ikona