Cele kampanii są następujące: - Chcemy zachęcić do akceptowania karmienia piersią w miejscach publicznych. Prawem dzieci jest dostęp do karmienia piersią na żądanie. Naszym obowiązkiem jest umożliwienie im bezpiecznego, swobodnego i nieskrępowanego dostępu do karmienia. - Chcemy zachęcić mężczyzn do edukacji i pozyskiwania wiedzy o karmieniu piersią i wspierania matek ich dzieci w tej wyjątkowej roli. - Chcemy zachęcić kobiety do karmienia piersią. Chcemy, żeby wszystkie mamy, które chcą karmić, czuły nasze wsparcie, a te kobiety, które obawiają się tej roli, czuły się pewniejsze i miały w nas oparcie. „Wszyscy bohaterowie zdjęć bez wahania zgodzili się na udział w kampanii, choć myśleliśmy, że nie będzie łatwo ich przekonać. Cieszy mnie, że czują, że to ważny temat.” – mówi Beata Szadziul, Pełnomocnik Prezydenta Gdyni ds. Rodziny. „To niezwykła kampanią pokazująca, jak ważną rolę pełnią mężczyźni w tym istotnym dla rodziny czasie. Chcą być z nimi, wspierać je i doceniać. Dziękujemy im za to.” – dodaje Iwona Guć, która od lat prowadzi Szkołę Rodzenia i wspiera rodziców w macierzyństwie. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali tatusiowe, celebryci, znani sportowcy oraz maluszki, dzieci uczestników szkoły rodzenia, które niedawno przyszły na świat. Zdjęcia wykonał gdyński fotograf Piotr Manasterski, który z przyjemnością zaangażował się w projekt i podjął współpracę, której efektem są niezwykłe zdjęcia. Każdego dnia będziemy prezentować kolejne fotografie, które tworzą niezwykłą opowieść. W ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Promocji Karmienia Piersią w Gdyni odbywa się szereg różnych działań. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą na stronie www.facebook.com/events/366947206830958/ Opublikowano: 26.05.2015 08:15 Autor: Justyna Śliwicka