Obchodzący 30 września 2009 r. 10 urodziny magazyn marketingu i sprzedaży "Brief" nagrodził tytułem CZŁOWIEKA ROKU - w kategorii Marketing Miejsc w Administracji Publicznej 2009 "najlepszego gospodarza i prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka za działania marketingowe ostatnich lat: kampanię „Wiejjj do Gdyni!", Zlot Wielkich Żaglowców - The Tall Ships' Races 2009, Heineken Open'er Festival, Ladies Jazz Festival, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Festiwal Kultur Świata Globaltica, Gdynia Sailing Days, Forum Ekonomiczne w Gdyni, Gdynia Design Days. Gdynia jako jedyne polskie miasto znalazła się na pierwszej międzynarodowej planszy Monopoly Świat. W 2008 r. świetna kampania wizerunkowa - „Mistrzostwa Świata w Odpoczywaniu".Tytuł Człowieka Roku otrzymali także:Człowiek Biznesu 2009: Czesław LangCzłowiek Mediów 2009: Ryszard PieńkowskiGwiazda Reklamy 2009: Tomasz KotWiecej szczegółów znajdą Państwo na stronach www.brief.pl:www.brief.pl/wiadomosci/in-brief/art1339,ludzie-roku-briefu.html Opublikowano: 27.11.2014 23:10 Autor: Administrator