Aktualności

Kampania promująca postawy proinnowacyjne w społeczeństwie.

Zespół Innowacji i Technologii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości planuje w 2010 roku rozpoczęcie realizacji kampanii promującej postawy proinnowacyjne w społeczeństwie. Cele kampanii są
następujące:

•budowanie wartości pojęcia „innowacyjność”,
•zwiększanie zainteresowania przedsiębiorców współpracą z sektorem nauki,
•zwiększanie zainteresowania mediów innowacyjnością,
•kreowanie postaw proinnowacyjnych wśród kadry zarządzającej i pracowników przedsiębiorstw.

Adresatami działań promocyjnych będą:

•przedsiębiorcy i pracownicy przedsiębiorstw,
•naukowcy i jednostki naukowe,
•dziennikarze.

Najbardziej pożądanym efektem końcowym planowanej kampanii będzie
nawiązanie  i kontynuowanie współpracy przedsiębiorców i naukowców. Dziennikarze z kolei będą informować społeczeństwo o możliwościach i korzyściach płynących z takiej współpracy.

Zmianie postaw i zwiększeniu świadomości opinii publicznej i grup
docelowych w zakresie innowacyjności służyć będą:

•kampania informacyjno - reklamowa w mediach (m.in. TV, radio, prasa),
•cykliczne konkursy (Konkurs Polski Produkt Przyszłości, Konkurs wspierający innowacyjność pracowników i firm oraz Konkurs wspierający dziennikarstwo innowacyjne),
•kampania internetowa,
•działania PR.

Kampania potrwa 3 lata i zakończy się w 2012 roku. Projekt współfinansowany będzie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (poddziałanie 2.1.3).

W związku z planowanym rozpoczęciem kampanii promocyjnej zwracamy się do Państwa  z gorącą prośbą o dzielenie się z nami pomysłami i spostrzeżeniami dotyczącymi planowanej kampanii. Wszelkie sugestie z Państwa strony, dotyczące planowanych działań promocyjnych, prosimy przesyłać na adres e-mailowy: proinnowacje@parp.gov.pl.



  • ikonaOpublikowano: 27.11.2014 23:10
  • ikona

    Autor: Administrator

ikona