Kolejne spotkanie projektu Gdyński BiznesMam przyniosło uczestniczkom niezwykle przydatną wiedzę. Dzięki prowadzącym -Sylwii Krysie i Inie Markiewicz (AREGO) mamy zdobyły umiejętność planowania i rozdzielania sobie samym zadań. Nauczyły się, jak ważna w życiu jest organizacja choćby najdrobniejszych elementów. Uświadomiły sobie, że małe karteczki, na których prowadzą zapiski, tak naprawdę tylko "zaśmiecają ich wewnętrzny system operacyjny", a by skutecznie realizować swoje zamierzenia pierwszy wysiłek należy skierować właśnie na umiejętne przygotowanie sobie planu pracy. BiznesMamy, jak zawsze chętnie pracowały w grupie, a dzieląc się dotychczasowym doświadczeniem w organizacji czasu pracy, wspólnie starały się wyłapać błędny kierunek i ustalić "ABC dobrych nawyków". Opublikowano: 10.04.2015 08:05 Autor: Administrator