Aktualności

Całodobowy system informacyjny ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił automatyczny, telefoniczny system informacyjny IVR.


 


System ten jest czynny przez 24 godziny na dobę i we wszystkie dni w roku. Umożliwia uzyskanie aktualnych informacji dotyczących na przykład wysokości świadczeń i składek, zmian w systemie ubezpieczeń społecznych, koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.


 


W celu uzyskania informacji do ZUS – u możemy zadzwonić zarówno z telefonu stacjonarnego, jak i komórkowego. Usługa jest przeznaczona dla wszystkich klientów Zakładu, tj. płatników składek, ubezpieczonych, emerytów i rencistów, osób pobierających zasiłki oraz lekarzy.

Wyboru interesującego nas zagadnienia dokonujemy za pomocą klawiszy numerycznych telefonu (wybieranie tonowe). Po przyjęciu zgłoszenia system IVR wyszukuje informacje i automatycznie je odczytuje.

Numery telefonów automatycznego systemu informacyjnego:


·       0 801 044 044 - dla użytkowników telefonów stacjonarnych


·       22 43 33 000 - dla użytkowników telefonów komórkowych i/lub stacjonarnych


Opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfikacyjnym danego operatora.

  • ikonaOpublikowano: 27.11.2014 23:10
  • ikona

    Autor: Administrator

ikona