Aktualności

Bezpłatne targi szkoleniowo-doradcze "Działania i instrumenty wspierające przedsiębiorczość"

21 listopada 2014r. w Warszawie odbędzie się I edycja Targów szkoleniowo-doradczych pod nazwą „Działania i instrumenty wspierające przedsiębiorczość". Celem wydarzenia jest zaprezentowanie osobom zarządzającym w przedsiębiorstwach cennych wskazówek i rozwiązań, mających wpływ na sprawne funkcjonowanie biznesu wraz z przedstawieniem oferty firm biorących udział w spotkaniu. Zostaną również udzielone informacje o Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. Wydarzenie kierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Podczas Targów odbędą się prelekcje w trzech blokach tematycznych, które poprowadzą m.in. PARP, CPI EFS, Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości Twoja Inicjatywa!, Alior Bank Instytut Biznesu, Pracuj.pl.  Swoje prezentacje przedstawią również firmy, które profesjonalnie zajmują się wspieraniem i pomocą działań biznesowych na różnych polach m.in. firmy rekrutacyjne, IT, doradztwa prawnego i podatkowego, usług outsourcingowych dla HR, sprzedaży i inne. Jednocześnie zostaną poruszone tematy nowych możliwości biznesowych, planowanych zmian, obszarów koncentracji funduszy oraz celów programów operacyjnych. Przedsiębiorcy uzyskają informację jak realizować cele biznesowe oraz jak mogą skorzystać z funduszy unijnych. Nie zabraknie także informacji o kształtowaniu  przedsiębiorczości jako jednej z istotnych kompetencji na etapie wchodzenia na rynek pracy oraz planowania przyszłej kariery zawodowej.

Uczestnictwo w Targach jest BEZPŁATNE.          

Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy się zarejestrować, kontaktując się z:
Barbara Jakuc - Dyrektor Działu Organizacji Eventów
tel. 533 304 386; e-mail: b.jakuc@mcs.edu.pl
Sylwia Zabost - Specjalista ds. Organizacji Eventów
tel. 22/839 55 99 wew. 215; e-mail: s.zabost@mcs.edu.pl

Więcej szczegółów wydarzenia na stronie internetowej.

  • ikonaOpublikowano: 31.10.2014 08:13
  • ikona

    Autor: Administrator

ikona