Dwunastu crossfiterów wsparło projekt „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” i odsłoniło swoje ciała do zdjęć w otoczeniu gdyńskiej torpedowni. Efektem jest kalendarz, ukazujący wyrzeźbione ciała. Mężczyźni stali się jednocześnie ambasadorami akcji promującej walkę z rakiem piersi. Kalendarze na 2018 rok, są dostępne w kilku wariantach sprzedaży. „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” to kolejna edycja kampanii edukacyjnej Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej. Projekt ma zachęcić panów, żeby zadbali o najważniejsze kobiety w ich życiu i włączyli się m.in. w profilaktykę raka piersi, motywując panie do badań. Celem kampanii jest także wsparcie kobiet w walce z chorobą. Zwieńczeniem projektu jest wydanie kalendarza „Power of Community 2018”. Tym razem planem sesji fotograficznej została gdyńska torpedownia na Babich Dołach. Pod linkiem można dowiedzieć się, jak wejść w posiadanie kalendarza. Opublikowano: 22.10.2017 12:00 Autor: Dorota _Patzer (d.patzer@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 15.11.2017 15:08 Zmodyfikował: Dorota Nelke